بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

برای باران

تولد عرفان

1390/11/9 19:03
نویسنده : سودابه
2,062 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین 

نهم بهمن تولد پسر عزیزمه .

میخوام بگم که نمیتونم برای عشقی که نسبت به

پسرم دارم ، اندازه و عدد و رقمی مشخص کنم . همه امید و آرزو و آینده و

همه زندگی منه . دوستش دارم و تولدشو بهش تبریک میگم .

یه مهمونی مختصر خانوادگی داشتیم .نایت اسکین

 نایت اسکینوالدین عزیز من ،خواهر عزیزم ، برادرم و همسر نازنینش ،

 محبوبه عزیزم و خانواده خوبش .

 خاله طیبه عزیزم و همسر بسیار مهربونشون هم افتخار داده

و آمده بودند . عمو محمود باران جون و دختر عموی عزیزم _ اکرم جون _ و

سپهر و پارسای عزیزم متاسفانه مهمون داشتند . یکی دو روزه که مهمون

دارند . دلم میخواست  اونا و مهموناشون که خانواده اکرم جون و در واقع فامیل

عزیز خودم هستند هم باشند که با خبر شدم برنامه ریزی شده آمده اند و

جای دیگری قول داده اند . من هم نخواستم چیزی بگم که در معذورات قرار

بگیرند . اما لطف کردند و شب خودشونو به منزل ما رسوندند .

 عمو حسن باران جون هم اتفاقی شب قبلش تماس گرفتن و گفتند که

میخوان منزل ما بیان .من هم از صبح دعوتشون کردم .

روز و شب بسیار خوبی بود .

 نایت اسکین

 

شب، قبل از شام هم زن عمو طاهره یه سر اومدن . یه هدیه برای عرفان جون

داشتند و تولدش رو تبریک گفتن و متاسفانه برای شام هم نتونستن بمونن . از

همه مهمونای خوبمون سپاسگزاریم که مهمونی ما رو پر خاطره کردند . یه بار

دیگه از طرف خودم و بابا مهدی و باران جون تولد عرفان عزیزم رو تبریک میگیم و

براش از خدای مهربون بهترینهای این دنیا رو آرزو میکنیم .

عکسای تولد رو در پست بعدی خواهم گذاشت .

نایت اسکین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محمدحسین عشق جاودان
12 بهمن 90 10:02
سلام .مبارکه دست و هورا من نمي دونستم باران جون يه داداشي هم داره .مبارک باشه هزار ساله به اين روزها
مهدي
12 بهمن 90 11:11
همسر عزيزم از زحماتت در اين يك ساله ممنونم واقعا هيچ تفريح و سرگرمي نميتواند جاي مرور خاطرات گذشته را بگيرد مخصوصا اينكه اين خاطرات به شكل هنرمندانه و جذاب تهيه شده و همه ريزه كاريهاي وقايع رو نگاشته باشه. يك بار ديگه تولد عرفان رو تبريك ميگم .ممنون عزيزم


پس زحمات قبل از این یه سال چی میشه ؟ برای اونا سپاسی حتی خشک و خالی و زبونی در کار نیست . ها؟!...
ونوس
12 بهمن 90 11:20
وای چقدر اینجا تولده امیدوارم همیشه شاد باشی سودابه جون
تولد پسرتون هم مبارک باشه
فکر نمی کردم پسرم دارید فکر کردم فقط باران خانم و داری

موفق باشی مرسی بهم سر زدی


مرسی از محبتت دوست عزیزم . بله یه پسر هم دارم . سال سوم ریاضیه .
مامان امير محمد
12 بهمن 90 13:10
سلام سودابه جون
تولد گل پسرت مبارك انشاء ا.. جشن فارغ التحصيليش رو بگيري


یه دنیا سپاس از محبتت عزیزم .
عاشق باران
12 بهمن 90 14:02
سلام مبارکه شما پسر هم دارین؟ چه جالب... چند سالشه؟


سلام و سپاس . بله پسرم 17 سالشه.
ثمین
12 بهمن 90 18:47
خوشحال شدم دو تا تولد داشتید
ولی کو عکسش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اگه باران خانم بذاره پای کامپیوتر بشینم ، میذارم .
محيا كوچولو
15 بهمن 90 10:01
سلام سلام تولد عرفان مبارك، خاله باباها بيشتر از يه سال چيزي تو ذهنشون نميومنه
زهره مامان نیایش
16 بهمن 90 13:18
نمیدونستم داداشی داری باران جون تولدش مبارک البته با تاخیر ببخشید الهی شاد باشید همیشه
مامان پریسا
17 بهمن 90 11:11
مبارک باشه. ببخش دیر اومدم. وای الهی الهی پس باران جون یه داداش گل هم داره. مامانی بیشتر از این گل پسر بگو عزیزم.
مامان زری
19 بهمن 90 8:02
منم تولد باران جونو تبریک میگم.
اینم کادوی تولد باران جون


مرسی از لطفتون.
نوشين
24 بهمن 90 10:46
خدا دوتاشونو واست حفظشون كنه


مرسی دوست خوبم .
نوشين
24 بهمن 90 10:47
راستي با رژيم چطوري؟


ایییییییییییییییی
h
6 اسفند 90 18:25
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد