بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای باران

عرفان جون و عکس میز شام تولدش که بعدا اضافه شد .

1390/12/1 10:34
نویسنده : سودابه
13,677 بازدید
اشتراک گذاری

 

ابتدا یه عکس از باران جون که برای تولد برادرش با مامان مشغول درست کردن

دسره .


 

باران

 

دوستان عزیزم بله من یه پسر هم دارم . - پیر شدیم دیگه - البته این رو هم

بگم که من خیلی زود ازدواج کردم ( ها و خیلی خیلی خیلی جوونم چشمک)خیلی

زود هم خدا عرفان جون رو به ما

هدیه داد.

عرفان اونطور که همه میگن بسیار به من شبیه و باران به پدرش . برعکسه

دیگه . عرفان جون سال سوم ریاضیه . این هم عکسش.

 

 

عرفان 


دوستان همه بسیار هنرمندن . اما خب اول به خواست دوستانم و دوم به این

امید که بتونه ایده ای برای تولد نی نی های خوشگلشون باشه عکسا رو

میذارم . امیدوارم به کارتون بیاد.  

 

کیک مرغ که خیلی مناسب جشنهاست .

 

کیک مرغ

نمای اشتها برانگیز نزدیکتر

کیک مرغ

یه خوراک که ظرفش از سیب زمینی رنده شده است که در قالب مافین و در

فر شکل میگیره و مواد داخلش گوشت و قارچ و پیاز و جعفری و خلال سیب

زمینی و پنیر رنده شده است .

خوراک

یه خورش بادمجون فوری که با گوشت چرخ کرده  درست میکنم و زرشک پلو با

مرغ . میخواستم ته چین قالبی درست کنم  اما عرفان گفت زرشک پلو بیشتر

دوست داره .

میز شام

و دسر ها ژله خرده شیشه که این بار ژله پایه رو ژله لیمو زدم و خیلی

خوشگل شد و ژله انار و موس شکلات .

دسر

دسر

دسر

امیدوارم توی خونه همه تون همیشه خبرای خوب و اتفاقات خوب تکرار بشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عاشق باران
24 بهمن 90 0:37
خدا بهتون ببخشه. خوش بحال باران جون که داداش داره


جالبه گاهی برای اونایی که از دوستانش برادر ندارن کلی هم ژست میگیره . مرسی عزیزم از مهربانیت .
مامان آيلا
25 بهمن 90 9:24
عرفان جون تولدت مبارک آفرین گل دختر که به مامانش کمک می کنه دست همگی درد نکنه
سودابه جون خدا هر دوتا گلتو برات حفظ کنه


مرسی عزیزم . خدا بهترین و شادترین روزای ممکن رو به شما و خانواده خوبت هدیه کنه .
عاشق باران
25 بهمن 90 16:19
و باز هم نظرسنجی...
تشریف بیارید.


آمدو ولی چیزی ندیدم . دوباره سر میزنم .
پردیس بانوی مهر
28 بهمن 90 13:50
سلام با دستور کوکو پیتزا آپم خوشحال میشم به منم سر بزنید.


مرسی . بسیار عالی بود . امیدوارم به همین خوبی بتونم درست کنم .
faeqeh
2 اسفند 90 13:40
عزیزم چه با سلیقه ای کیف کردم کوکوها چه طورین؟


کیک مرغ بود . یه چیزی مثل الویه اما هویج نداشت . جعفری و مرغ وسیب زمینی و سس و ماست کمی و ذرت و البته جعفری . بعد هم لای ورقه های نون مثل مواد لای کیک گذاشته بودم . روش هم با سس و ماست و مواد داخل کیک تزیین شده بود .
مامان زری
4 اسفند 90 10:10
خدا بچه هاتونو براتون حفظ کنه.
خوش بحال عرفان و باران با این مامان باسلیقه


سپاس بسیار از نظر پر از مهرتون.
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:04
تولد داداشي رو بهت تبريك ميگم باران جونم، ماماني هم واقعا هنرمنده! هر كدم و از عكسها رو ديديم هوس كرديم


خیلی از مهربانی شما سپاسگزاریم .
ونوس
10 اسفند 90 17:18
سلام احوال شما
خیلی مبارک باشه البته با تاخیر
وای ماشاالله هزار ماشاالله چه گل پسری خدا هردوشون رو برات حفظ کنه سودابه جون
واینکه خوب من قبول دارم زود ازدواج کردی و الان خیلی جوون تر از این حرفهایی

به به به این مامان با سلیقه آفرین خیلی زیبا بودن
منم یه خبر خوب برات دارم دارم مامان میشم
سودابه جون خیلی برام دعا کن

واینکه یه بوس باران خانم رو بکن که اینقدر ماه شده من همیشه اون عکس کوچولوییهاش رو می دیدم بابا برای خودش خانمی شده

همیشه خوش باشی عزیزم
راستی بی زحمت دستور این کیک مرغ رو بهم میگی ممنون میشم


بی نهایت خوشحالم کردی . امیدوارم سلامت باشی و به سلامتی نازنینی رو که خداوند به تو هدیه کرده به دنیا بیاری .
مامان آيلا
14 اسفند 90 10:18
ما شا اله چه پسری خدا هر دو تا گلتون رو حفظ کنه غذا هم که عالی و اشتها برانگیزه


سپاس عزیزم .
ثمین
19 اسفند 90 1:42
عاشق باران
19 اسفند 90 11:28
سلام نظرسنجی راجع به تعداد فرزندان... این پستشه: http://ninijooni.persianblog.ir/post/78/ خود نظرسنجی هم در ستون سمت راست هست.
مامان ترمه
20 اسفند 90 23:39
عزیزم دستت درد نکنه از آشپزی خوبت
به ماهم یاد بده
از تبریکت هم ممنونم
عزیزم این نیت خوبت و دست پربرکتت سال خوبی را برام رقم زد
ممنونم و عید شما هم مبارک باشه با بهترین خبرها و شادی و آرامش بسیار بسیار زیاد
و اینکه راب دل
بله مطمئنن همیشه بهترینی وجود داره نسبت به کسی که بهش بله گفته میشه و اینو دو طرف هم میدونند
همیشه در این دنیای بزرگ بهترینی ، بهتر از من و تو نوعی هست اما وقتی بهم میگیم بله یعنی میدونم از تو باسوادتر ، رئوف تر و با احساس تر- زیباتر و جذابتر است اما من تورو و تو منو انتخاب کردی
همین آدمو قرص میکنه
اگر اطمینانی به انتخابمون داشته باشیم
---------------
دلتون پر از شادی



امیدوارم سال آینده پر باشه از خوبیها براتون . مرسی .
شيدا
23 اسفند 90 11:53
سلام سودابه جونم خوبي باران وپسر گلت روببوس دختر منم حدود سه سالشه عكسهاي باران رو ديده ميگه اين دوستمه تازه صندلي سفيدشم مثل مال منه............


سپاس عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد