بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

برای باران

یک سالگیییییییییییییییییییی

1390/11/6 0:54
نویسنده : سودابه
1,619 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام .

به جشن یک سالگی وبلاگ ما خوش آمدید.

 

چه زود گذشت .

 یه سال با هم گفتیم و شنیدیم و از هم یاد گرفتیم .

وقتی دلتنگ بودم ،

 غمی داشتم ،

شاد بودم

یا وقتی نگرانی امانم رو بریده بود ،

 دلم خوش بود که شما هستید که حرفامو بخونید و بانوشته های خوبتون بارآزردنیها رو از روی شونه هام  سبک کنید .

اینجا بهونه ای بود

تا بتونم با شمایی که میشناسم و نمیشناسم

، شمایی که میدونم گاهی به ما سر میزنید ، حرف بزنم .  

خوشحالم از این آشنایی و این دوستی .

امیدوارم پاینده و جاودانه برامون بمونه.

 دلم میخواد از همه دوستان خوبم سپاسگزاری کنم 

 و

 براتون از خدای مهربون بهترینها

رو آرزو کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زری
6 بهمن 90 9:32
مبارک باشه خانوم خانوما،هرچند خیلی وقت نیست باهاتون آشنا شدم ولی خوشحالم که شما رو در کنار خودم دارم.


عاشق باران
6 بهمن 90 21:38
از این یک سال فقط 4ماهش رو با شما بودیم ولی امیدوارم سال های زیادی دوستی مون ادامه پیدا کنه.
باران جونو ببوسید
عکس از باران خانم یادتون نره منتظریم


مرسی از لطف و نظر صمیمانه شما.
محيا كوچولو
7 بهمن 90 12:49
مبارك باشه باران جون يكسالگي وبلاگت. واقعا آدم بهترين لحظه ها رو تو اينجا با دوستاش داره


سپاس
مامان آيلا
8 بهمن 90 10:46
مبارکه


زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 11:16
مبارک باشه یک سالگی وبلاگتون الهی همیشه موفق باشید و شاد


سپاس از مهربانی شما .
مامان پریسا
8 بهمن 90 18:01
مبارک باشه گلم. ایشالله سالیان سال وبتون برقرار باشه و پر از حرفهای زیبا........


ممنونم از محبتتون.
مامان پریسا
8 بهمن 90 18:01
راستی پیش ما هم بیاید
ونوس
12 بهمن 90 11:18
تولد وبتون مبارک


مرسی عزیزم .
نوشين
1 اسفند 90 13:32
سلام سودابه جون.خوبي عزيزم؟ببخشيد دير تبريك ميگم ان شاا... سالهاي سال زنده و سلامت و خوش در كنار پدر و مادر و خواهري گلش زندگي خوشي داشته باشه.راستي سودابه جون با رژيم چطوري؟چقدر تا الان كم كردي؟


لطف کردی عزیزم . برات پیام گذاشتم . مرسی از توجهت .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد