بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

برای باران

عکس

1392/7/13 22:30
نویسنده : سودابه
3,941 بازدید
اشتراک گذاری

 

هنوز خیلی ردیف نشدم . رفتن دوستم روی من و زندگیم خیلی تاثیر گذاشته .

به هر حال دارم سعی میکنم طبیعی رفتار کنم وگرنه روزی نیست که به

خصوص توی مدرسه یادش نکنم . مدتی بی اختیار به گوشه ای خیره نشم .

گاهی که بهشت زهرا میرم و بهش سر میزنم وقتی گلهایی رو که با حوصله و

دقت بی تردید توسط دخترش دور سنگ اسمش چیده شده ، میبینم دلم

میگیره و یادم میاد که او چه قدر نگران دخترش بود .به هر حال زندگی میگذره و

روزا میگذرند و چاره ای جز صبوری نیست . به خصوص که رفتن ما هم امروز و

فرداست .

 

عکس چیزایی که توی این مدت درست کردم . طبیعیه که خودم فکر میکنم

خیلی هنر کردم اما اگه این فکر از ذهن شما گذشت به خاطر من چیزی نگین

حالم گرفته نشه . 

 

 

میز غذا و دسر تولد عرفان بهمن 91

کرپ اسفناج ، زرشک پلو و مرغ مکزیکی با سبزیجات ،لازانیا ،پیراشکی به

شکل نون هورن ( به معنی شاخ .ها ! نمیدونم چرا به هر کی اسمشو میگم

معنی شیپور اول به ذهنشون میرسه!!! )،دسر هم ترایفل و دسر کارامل دو

رنگ و چای داغ و کیک 


هورن

 

 

 

زرشک پلو

 

 

 

میز شام

 

کرپ اسفناج

دسر

میز دسر

خیلی خوش گذشت . مثل همیشه خودمون بودیم و مادر و پدر و خواهر عزیزم

و برادرم و همسرش . ارغوان عزیزم هنوز توی راه بود .

اینم باران خانم خوشگلم که عروس شده بود . این لباس رو براش خریدیم اما

راستش احساس کردم یه کارایی لازم داره . یه دستکاریهایی با خز و روبان و . .

دادم توش . عکسشو میذارم بعدا. 

 

باران

 

باران

باران

شاد باشید . 

پسندها (1)

نظرات (17)

مامان امیر مهدی (سوده)
14 مهر 92 9:56
سلام عزیزم اگه دردی هست درمان هم هست ...سوگ عزیزان خیلی سخته خدا صبرتون بده.همکارم همیشه میگه ما همکاران با هم مثل اعضای خانواده ایم و بهم وابستگی داریم...درکتون میکنم.انشااالله خدا بیامرزشون و به خانواده گرامیش و شما دوست عزیزم تحمل غم از دست دادنشونو بده.
مامان امیر مهدی (سوده)
14 مهر 92 9:59
ماشاالله به باران خانم زیبا ...چه عروس خانم قشنگی و ماشااالله به مامان هنرمند که تو همه زمینه ها تخصص داره اشپزی خیاطی تدریس و ...بسیار از غذاهاتون لذت بردمعالی بودند دستتتون درد نکنه عزیزم.انشاالله همیشه برای شادیهاتون جشن بگیرین.
مهرنوش مامان مهزیار
14 مهر 92 12:40
سودابه جون خدا دوست عزیزت رحمت کنه. همینطور که نوشتی مرگ حق و از رگ گردن به ما نزدیکتر. بخاطر عرفان و باران به زندگی برگرد و به اون ها فکر کن و شاد باش و سعی کن برای آمرزش دوستت دعا بخونی . عکس غذا ها و تزیین آنها هم عالی بود. خوب مهمونی خانوادگی بود ترکوندی اگه رسمی تر بود چه کار میکردی
عاشقانه
15 مهر 92 16:40
سلام وب جالبی داری خیلی خوبه من لینکت کردم بهم سر بزن تو هم منو بلینک خوشحال میشم
مامان مرضیه
16 مهر 92 15:14
چه غذاهایی چه تزینی آفرین خیلی خوب بود چه دختری چه نازه لباسشو ببین چه نازشده دست مامانی خوش سلیقه درد نکنه
آتــــی
17 مهر 92 11:03
خیلی خوشمله
محبوبه
30 مهر 92 9:52
سلام خیلی ناناز شدی باران خانم
آتــــی
6 آبان 92 12:10
سلام اجی
منصوره
8 آبان 92 14:50
چه دختر نازی با اون لباس عروست هم که نازتر شدی
مامان گیسو جون
25 آبان 92 23:41
سلام سودابه عزیزم خوبی؟ وای چه کردی هنوزم هنرمندیییییییییی و دل ما رو آب می اندازی ببوس باران نازنینم رو دلم براتون تنگ شده بود
اتی
18 آذر 92 20:03
اجی چرا دوپست اول نذاشتی کامنت بذارم خیلی عکسهای بارون جون قشنگ بود
امیرحسین
2 دی 92 18:10
سلام. وبلاگتون زیباست . خوشحال میشم به منم سر بزنید
هیوا
14 بهمن 92 20:02
نازه
مامان علی کوچولو
27 بهمن 92 16:23
به به باران خانم عروس شده چه عروس نازی هم شده دست مامانی هم درد نکنه بابت غذاهای خوشگل و خوشمزه وااای دلم خواست
سارا قاسمي(همكار سابقتون)
8 اسفند 92 22:41
سلام خانمي همكار عزيزم وبلاكتون زيباست دختر نازمون هم خوشكله خدا حفظش كنه
سودابه
پاسخ
سلام دوست بسیار عزیزم . مرسی از محبتتون . شاد باشید . خوشحالم کردید.
مهرام
10 اسفند 92 10:46
سلام من دوست اتی هستم چون ایدی یاهو منو داشت گفت به دوستانم خبر بده که اپ هستم اینم آدرسش http://donyay-kochik-man.blogfa.com/ وقت کردی حتما بهش سر بزن
بانو
12 اسفند 92 14:07
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد