بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

برای باران

قبولی پسرم

1392/6/24 19:22
نویسنده : سودابه
3,352 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از اون روزای بد ،

 

قبولی عرفان در رشته مهندسی عمران روزانه کنکور سراسری و

 

همین طور  مهندسیمکانیک کنکور دانشگاه  آزاد در واحد  واحدتهران جنوب،

 

قدری به من آرامش داد .

 

خیلی تلاش کرده بود اما متاسفانه در آزمون کنکور به اندازه

 

آزمونهای کنکور متعددی که مدرسه شون

 

میذاشت و حتی نمونه سوالات کنکورهای سالهای قبل 

 

موفق نبود .

 

 

دلایل بسیاری دخیلند اما خودش دوست نداره گردن دلایل مختلف بذاره و

 

میگه باید بیشتر درس میخوندم . 

 

خدارو شکر میکنم همیشه و در همه حال و برای همه بچه ها ،

 

جوانها و خانواده هاشون و به خصوص

 

دوستان خوبم و خانواده هاشون بهترینها رو از خداوند آرزو میکنم .

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی پرنیا
25 شهریور 92 10:51
تبریک میگم
انشالله موفقیت های بیشتر


سپاس بسیار .
آتــــی
26 شهریور 92 11:53
مبارکه


مرسی از محبتت عزیزم . نتونستم وارد وبت بشم . آدرس جدید رو برام بفرست لطفا
مامان امیر مهدی(سوده)
30 شهریور 92 15:40
امیدوارم زندگیتون هر روز پر از اتفاقات قشنگ باشه تبریک میگم موفقیت پسرتونو.انشااالله فارغ التحصیلیشونو جشن بگیرین.مامانی خیلی کم پیدا شدین دلم تنگ میشه براتون هر وقت امدم نبودید...در ضمن اگه اشتباه نکنم شما تدریس میکنید؟شروع سال تحصیلی جدید رو به شما و همکاراتون تبریک میگم و براتون ارزوی موفقیت دارم .
مهرنوش مامان مهزیار
1 مهر 92 10:40
عزیزم تبریک میگم به سلامتی دعا کن روز ما هم بشه.
خانمی با تشکر از دستور رولتی که گذاشته بودی استفاده کردم عالی شد . عکسشو توی وبمون گذاشتم و البته نوشتم که دستورش رو از وبلاگ سما استفاده کردم.
باران جون رو ببوسید و به عرفان عزیز هم تبریک بگید.


سلام و سپاس از محبتت عزیز . خواهش مسکنم منم از دیگر دوستان دستورشو گرفته بودم.
آتــــی
10 مهر 92 11:01
سلام اجی این ادرس جدید اپمم
آتــــی
21 مهر 92 11:01
زود بیا به ادرس جدید من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد