بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

برای باران

تولد

1391/2/26 14:51
نویسنده : سودابه
2,599 بازدید
اشتراک گذاری

 

تت تتت

اردیبهشت ماه توی خانواده ما ماه تولدهاست . پانزدهم اردیبهشت تولد مامان

گلم بود . تولد مامان من هم مثل اغلب

مامانها اونقدر گل و دوست داشتنیه که اندازه نداره . همیشه آرزو میکنم خداوند

مهربون عمر طولانی و پر از سلامتی و شادابی بهشون بده و

همیشه سلامت باشند . تولد

هجدهم تولد مریم جون -همسر برادرم  - بود که باز از اینجا تولدش رو بهش

تبریک میگم و بهترینها رو از خدا براش میخوام .

ت

و اما 25 اردیبهشت تولد همسر گرامی بنده است  که خیلی دوستش داریم و

آرزو زندگی خوبی براش داریم .

تولد

مثل هر سال خانواده خودم  و خانواده برادرم 

منزل ما بودند و شب بسیار خوبی رو گذروندیم .

میخوام از همه دوستان عزیزی

که مناسبتهای خوب اردیبهشت رو تبریک

گفتند، سپاسگزاری کنم . روز معلم و روز زن . عذر میخوام که نتونستم

پیشاپیش و یا در همون روز تبریک بگم و پاسخ بدم . امیدوارم همیشه سلامت و

خوش باشید .

این سبد گل زیبا هم  قسمتی از هدیه آقای همسره در روز زن .

 

گل 


 

عکسا رو بعدا میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کلبه دل
4 خرداد 91 10:18
تولد همسر تون مبارک انشالله با هم زنگی خوبی داشته باشید
تولد مادر گلتون و همسر برادرتون مبارک انشالله خوش باشی همیشه


.

امشب می تونی هرآرزویی داری بگی

امشب یکی هست که صدات رو میشنوه

یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره

شب آرزوهاست

منو از یاد نبر . . .



سپاس از محبتتون . التماس دعا.
مامان خورشيد
6 خرداد 91 8:30
الهي هميشه به شادي و خوشي و روزهاي خجسته. همه مبارك و الهي ساليان سال به شادي و در كنار هم اين مناسبتها رو جشن بگيريد.


سپاس.
مامان گیسو جون
9 خرداد 91 0:56
مبارک باشه الهی همه روزهاتون به شیرینی روزای تولد باشه
شيدا
30 خرداد 91 0:03
سلام سودابه جون از مشير خلوت توي بازار بزرگ تهران
lممنون بهم سرزدي باران جون رو يه عالمه از طرف من ببوس منتظر عكسهاي جديدش هستم


مرسی واقعا.
مامان زهره
30 خرداد 91 12:36
دست همسري مهربون دردنكنه ديروز هم همسر من خيلي براي گرفتن تولد كمكم كرد


مبارک باشه. از دیدن عکسای سپهر عزیز لذت بردیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد