بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

برای باران

تزیینات میزهای شام عید

1391/3/1 14:53
نویسنده : سودابه
11,399 بازدید
اشتراک گذاری

در واقع اینجا یه آرشیوه برای خودم . امیدوارم به درد باران جون و دوستان خوبی که به ما سر میزنند هم بخوره.

 

الویه

الویه که ایده اش مربوط به نمونه کار یه خانم هنرمنده که قبلا ذخیره کرده بودم و متاسفانه اسمشون یادم نیست که یادشون کنم اما مربوط به یه مسابقه بود و خیلی از این زیباتر در اومده بود.

سالاد

سالاد فصل یهویی به سرم زد قالب بزنم.

پان اسپانیا

دسر پان اسپانیا که خیلی خوشمزه بود و بار اول بود که میدرستیدم.

بورانی

تزیین بورانی اسفناج


ژله گلدار که به صورت تزریقی انجام میشه . من از رنگهای غذایی و قنادی استفاده نکردم .به جاش از خود ژله غلیظ و خامه استفاده کردم . قهوه ای ها هم شکلات و خامه است.


ژله گلدار

 

 

ژله گلدار

 

ژله گلدار

ژله گلدار

بورانی

 باز بورانی

بورانی

و یه بورانی دیگه ( بورانی خوریم ها )


ژله موزاییک

ژله موزاییک

سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی

 

 

کشک و بادمجان

کشک و بادمجان

بقیه رو بعدا  میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ونوس
1 خرداد 91 11:01
سلام مبارک باشه این تولدها
امیدوارم همیشه خوش باشید
ماهم تیرماه کلی تولد داریم و جیبمون خالی میشه

به به خانم لذت بردم از اینهمه سلیقه


پیشاپیش تولدها مبارک و مرسی از محبتت.
نوشين
1 خرداد 91 11:21
ماشاا...چقدر با سليقه اي.خوش به حالت


سپاس.
مامان خورشيد
6 خرداد 91 8:29
واي چشم هام گرد شد. واقعا شما هنرمندين دستتوت درد نكنه.
شيدا
12 خرداد 91 15:51
بابا چه كردي تركوندي دهنم آب افتاد خوش بحال اونها كه خوردن


سپاس از نظر لطفت.
عاشق باران
22 خرداد 91 15:06
یه کم دیر شده ولی مبارک باشه
شاد باشید و سلامت.
اما متاسفانه هیچ کدوم از عکسا نشون داده نمیشه و من نتونستم حداقل لذت دیدنشون رو ببرم


مشکلی پیش اومده بود . دارم همه عکسا رو درست میکنم.
مامان زهره
4 تیر 91 9:03
سلام خانومي خوش به حال كوچولو كه ماماني هنرمند داره
مینا
4 تیر 91 12:33
سلام ممنونم لطفا در مورد اون ژله ی گلدار بیشتر توضیح بدین برام خیلی جالب بود میخوام اگه بشه درستش کنم
ممنونم


حتما دوست عزیز.
لیلا
4 مرداد 91 14:21
سلام..خیلی عالی بود خیلی لذت بردم از این همه سلیقه و زیبایی..کاش در مورد شون یه کم هم توضیح میدادین..امیدوارم همیییشه پر از انگیزه و شادی در کنار خانواده تون باشید..


سپاس از محبتتون دوست عزیز. حتما خواهم گذاشت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد