بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

دوخت و دوز

1391/1/10 1:34
نویسنده : سودابه
7,783 بازدید
اشتراک گذاری

 

با کمی تاخیر ، لباسی رو که برای باران بافته و دوخته بودم با الگوی بافت اون

براتون میذارم . قسمت بافت ، قلاب بافیه و به بافت پولکی معروفه . خیلی زیبا

در میاد . اینو برای باران عزیزم و برای مامانایی که دختر کوچولوی ناز دارند ،

میذارم . البته از این نوع بافت برای شنل و کلاه و چیزای دیگه و در افراد

بزرگسال هم استفاده میشه .

 

قسمت جلوی لباس - طرح بافت پولکی

قسمت جلوی بالای لباس

 

 

 لباس

 

و لباس بر قامت زیبای دختر گل ما

 

لباس

 

این هم الگوی بافت پولکی از یه سایت مرجع

 

1

 

2

 

3

 

4

 

عکس لباسی که من بافتم رنگ پریده و کم شباهت به نمونه واقعیشه . اما

اصل کار خیلی زیبا شده بود و مورد توجه همه مامانا قرار گرفت .

(حالا ببینم این همه نمونه کار برات میذارم چی از آب در میایی ها باران خانم .)


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شيدا
14 فروردین 91 12:15
سلام سودابه جونم لباس باران جون خيلي خوشگل شده با با ايولللللللللللللللللللل مامان هنرمند دستت درد نكنهD>=
گلم ممنون بهم سرزدي عزيزم سرهمي ها رو با ماشين بافتم بزودي اموزششم ميزارم سال جديد اموزش زياد دارم از رو اموزش ميتوني با دست هم ببافي تقريبا شبيه همه


مرسی ازمحبت و توضیحاتت عزیزم .
ثمین
16 فروردین 91 20:28
به به! بابا هنرمند...
راستی دارم وبلاگم رو تبدیل به سایت میکنم... حتما آدرسش رو براتون میزارم
موفق و سربلند باشی...


مرسی عزیزم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 اردیبهشت 91 19:33
سلاااااااااااام من زهرا هستم واقعا از مطالب وبلاگت استفاده کردم و خوشحالم که باهات آشنا شدم.
من یه نی نی ناز در راه دارم.
دوست دارم اگه بخوای با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کتم مرسی


سلام و خوشحالم از آشنایی شما .
مامان زهره
4 تیر 91 9:08
بابا هنرمند دستت بازم درد نكنه.باران جون هم نازشده هم لباس بهش مي ياد.

سپاس از محبتتون.

مهرناز
1 مرداد 91 13:32
افرين به اين مامان هنرمند دختر گلتو از طرف من ببوس


از لطف شماست .
zargulart2.ir
26 بهمن 91 18:29
سلام دوست هنرمندم وبلاگ زیبا و مفیدی دارید.خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنید و با نظرات مفیدتون من رو راهنمایی کنید موفق باشید
صدیقه
5 اردیبهشت 93 22:19
بسیار زیباست اگر مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد