بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

چند نمونه موتیف قلاب بافی برای اوقات بیکاری آینده دختر گلم

1390/8/8 23:11
نویسنده : سودابه
8,438 بازدید
اشتراک گذاری

اینا رو از یه سایت خیلی باحال خارجی گرفتم .امیدوارم مفید و قابل استفاده

باشه براتون . چند سالی هست که من هم

قلاب دست نگرفته ام اما امسال با وجود مشغله های دایمی کاری ، بد جوری

هوس قلاب بافی به سرم زد و مشغول شدم . دیر بالا میره چون نمیتونم فرصت

متمرکزی براش بذارم . یه سارافون دخترانه رو دارم میبافم . کامل شد ،

عکسش رو میذارم .

موتیف1

موتیف1 

 موتیف2

موتیف2

موتیف3

موتیف3

موتیف4

موتیف4

موتیف5

موتیف5 

روز تولد کوروش بزرگ مبارک . بهانه ای برای این که به یاد بیاریم اون زمان که

نه تمدنی بود و نه قانونی به این شکل ، ما به همت او چه بودیم  و . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لادن
9 آبان 90 12:30
سلام سودابه جون. خیلی نازن. بی صبرانه منتظر دیدن اون سارافون خوشگلم. راستش من قلاب بافی هم دوست دارم و خیلی هم تا حالا کار کردم. ولی این موتیف ها رو نمی دونم چه جوری بهم وصل کنم. یه نقشه دارم که چند تا موتیف می بافی و با بافت دو دوبل به هم وصل می کنی ولی اصلا" سر در نمی یارم. حالا اینجا حتما" کلی ایده می گیرم از کارهای قشنگت. شاد باشی روی گل باران خانوممون هم ببوس


سلام لادن جون و مرسی از نظرات سراسر مهربانیت . من هم چند نمونه وصل موتیف دارم که حتما میذارم . شاد باشی عزیزم .
مهرانه
14 آبان 90 7:50
سلام مادر و دختر خوبین . روی ماه عسلک را ببوس . چند تا عکس از حلما گذاشتم خوشحال میشم نظر بدی؟


باکمال میل . مرسی از اطلاعت.
مهرانه
14 آبان 90 13:34
مرسی که به ما سرزدین . یه عالمه بوسسسسسس به باران و مامانی


شاد و سلامت باشید.
دختر تنها
7 اردیبهشت 91 14:39
سلام عزیزم لباست قشنگ شده کاش یه کم قسمت بافت رو بیشتر میکردی و از رنگ های شاد استفاده میکردی اونوقت عالی میشد


نمونه واقعی خیلی تیره نیست .اما خب حتما . بار بعد باید شادتر کار کنم. مرسی از نظرت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد