بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

برای باران

چرا رمز ؟

1390/9/28 22:22
نویسنده : سودابه
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان عزیزمون . اومدم بگم که چرا رمز ؟

نه بابا کلاس نذاشتیم .

آخه چرا باید به چنین چیزی حتی فکر کنم ؟!

من خودم بسیار زیاد از وب دوستان خوبم استفاده کرده ام

 و کلی یاد گرفته ام و لذت برده ام . ما که چیزی بلد

نیستیم و ادعایی هم نداریم

ولی این تصور که . . .  لااقل با روحیه معلمی جور در نمیاد .

راستش به دلایل موجهی میخواستم عکسای خانوادگی

 با رمز باشه . همین و

البته قرار بود عکسای خانوادگی تولد هم به این مجموعه

اضافه بشه که نشد و همونطور که گفتم مشکلاتی

 از نظر سلامتی داشتم که

فرصت نوشتن رو از من میگرفت و تا به امروز هم اضافه

نشد که نشد .

 اما حتما خواهم گذاشت .

نکته دیگه این که عکسهای تزیینات تولد و همه

 عکسای این طوری بدون رمز خواهد بود و فقط عکسای

 خانوادگی رو رمزدار خواهم

گذاشت و با همون رمز همیشگی .

 بازم ممنون از توجه و محبتتون .

قلب            ماچ           قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو
29 آذر 90 2:34
هر جور راحتی عمل کن عزیز دلم
منتظر عکس ها هستیم
فقط تو رو خدا جواب کامنت پست قبلی رو برام بنویس
ممنون


مرسی از محبتت عزیزم . چیزی نبود . به خیر گذشت .
هدیه جووووووووون
2 دی 90 21:57
سلام
ما هم تو مسابقه شرکت کردیم
لطفا به ما هم رای بدین کد 196
جون ما رای بدی ها


به به برای هدیه خانوم زیبا آرزوی موفقیت دارم و منتظر میمونم تا اسمش رو توی برنده ها ببینم.
ونوس
3 دی 90 7:34
سلام

امیدوارم بلا دور باشه




مامان پریسا
6 دی 90 11:51
شما صاحب اختیار هستید. ما که منتظر عکسها هستیم.


از لطف شماست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد