بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

برای باران

تولد باران خانم با تم کیتی- تزیینات تولد

1390/9/1 22:24
نویسنده : سودابه
22,780 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیتیکیتی

جشن تولد باران خانم رو کمی زودتر از تاریخ اصلی و در روز پنجشنبه 26 آبان

ماه برگزار کردیم . این بار فقط خانواده مامان حضور داشتند . دو تا از عموهای

مهربون و همسرانشون در سفر حج بودند  و خب تا به حال برای خانواده مامان

مهمانی مجزا برگزار نکرده بودیم . البته خاله محبوبه عزیز و خانواده اش و

گاهی خاله وجیهه عزیز افتخار میدادند و با حضورشون و هدایای بسیار

خوبشون شرمنده مون میکردند . این شد که امسال تولد باران جون رو با

خانواده مامان برگزار کردیم .

کیتی

 دلم میخواست همه چیز کار دست خودمون باشه

که خب به دلایلی آخرش اون طور که انتظار داشتم ، نشد . فرصت کافی

نداشتم . اما همونقدر هم همه کار خودمون بود که عکساشو برای دوستای

گلم میذارم . از تم kitty استفاده کردیم که هم دوستش دارم و هم دخترونه

 کیتی

تره . از همه دوستای گلم که با نظرات خوبشون به ما کمک کردند بسیار

سپاسگزارم و لازمه که از زحمات عرفان عزیزم که با وجود امتحانات و سنگینی

درساش خیلی به ما کمک کرد ، سپاس ویژه ای داشته باشم که اگه کمکهای

عزیز دلم نبود کارها خوب پیش نمیرفت . همه عکسها الان پیش خودم نیست .

همون مختصری رو که دارم  میذارم . بقیه عکسا رو بعدا خواهم گذاشت.

 

 ک

 

کارتهای دعوت رو با فوم و وسایل تزیینی درست کردیم . داخلش به اندازه 

تصویر برش خورده کارت دوباره ورقه  بریدیم و چسباندیم . بد نشد . در واقع

اقوام که خیلی خوششون اومد.kitty

 ابتدا یه عکس از  خانم طلا    ناز بلا   به قول خودش

تولد

 

ک 

 

ک

کارت 

ک 

کارت دعوت تولد

ک

کارت دعوت تولد

ک

کارت دعوت تولد

ک

کارت دعوت تولد

ک

کارت

حروف کیتی

فلش تولد

حروف کیتی 

 تزیینات

ک

تزیینات

ک

ک

ک

ک

ک

نقاشی روی دیوار

ک

ک

ک

این دو تا عکس آخر از کارای خودمه روی دیوار . اولی نقاشیه و البته اون قاب

به صورت برجسته و با خمیر دستمال کاغذیه که بسیار محکمه برخلاف انتظار .

چیز دیگه ای میخواستم در بیاد که نشد ولی خب بد هم نشد . گلها هم

مصنوعین که در اندازه های کوچک بریدم و به دیوار محکم کرده ام . دلم

میخواست وقتی توی اونا دست میبرم حس طبیعت رو بهم بده که خب بد هم

نیست  و دومی نما

رومی که چون در عکس ما قبل نقاشی اومده بود گذاشتمش و توضیح دادم .

نوار happy birthdayرو خودمون درست کردیم . عرفان یه فونت زیبا به اسم

آکواریوم پیدا کرد که پرینت گرفتیم و رنگ آمیزی کردیم و روی فوم رنگی

چسباندیم . فوم رو هم عرفان به دقت شکل گل رسم کرد که خیلی جالب

شد.  

این تصویر نزدیکترشه

نوار تبریک

ک

لیبل

ک

لیبل نوشابه

ک

دستمال

ک

برچسب نوشابه

ک

منو

ک

پاپ کورن رو توی این قیفا ریختم و یه جعبه کادو شده رو سوراخ کردم و روی

اون همه  قیفا رو جا دادم .

تولد

ک

میز غذا

ک

غذاها زیاد بود . مجبور شدم از دو تا میز استفاده کنم . این یکیش بود . راستش

خیلی دلم میخواست از غذاهای ویژه تری استفاده کنم اما متاسفانه نشد و

دیگه دیگه . . .

ژله خرده شیشه

ک

دسر

ک

دو نوع کرو کارامل و شکلات موزاییک

ک

دو نوع کرو کارامل و شکلات موزاییک

ک

الویه

ک

الویه

ک

ژله آکواریوم

 

 وکیک تولد

کیک

 

 

خیلی طولانی شد . عکس هدایا - البته فقط برای یادگاری - و عکسهای

باقیمانده ای که هنوز به دستم نرسیده رو در پست بعدی خواهم گذاشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان نیایش (کتاب آفرینش)
2 آذر 90 10:02
سلام . با تبریکی مجدد به مناسبت تولد باران خانم .
رمز رو لطف می کنین ؟ خیلی مشتاقم که هنر این مامان باسلیقه رو ببینم .


سلام و سپاس از محبتتون . ارسال شد.
ونوس
2 آذر 90 16:07
سلام خوشحالم به سلامتی جشنتون برگزار شد
خوشحال میشم اگه رمزو بهم بدی دوست دارم باران گل و ببینم
آپم


ببخشید عکسای بارانو الان ندارم . فقط عکسای تزیینات و غذا با تم کیتی هست . ولی در پست بعد همه رو خواهم گذاشت . رمز ارسال شد.
عاشق باران
2 آذر 90 17:07
سلام تولدت باران جون مبارک
ما هم عکس میخوایم


دوست گلم رمز رو ارسال کردم.
مامان زهرا نازنازی
2 آذر 90 23:21



@};ارسال شد.
ونوس
3 آذر 90 11:11
سلام ممنون از لطفت تشکر خوش باشی
ونوس
3 آذر 90 11:17
خسته نباشی مامان مهربون
مطمئنم که باران وقتی بزرگتر بشه حتماقدر این زحمات رو می دونه
خیلی زیبا بودن وبسیار با سلیقه
امیدوارم همیشه همین طور شاد باشی



از لطف شماست.
عاشق باران
3 آذر 90 12:01
دوباره سلام تولد گل کوچولوتون خیلی مبارک واقعا شما خیلی زحمت کشیدید خیلی باسلیقه و زیبا بود و یه خاطره ی خوب برای باران جون به جا گذاشتید
باران خانم رو ببوسید و زودی عکساشو برامون بذارید


حتما .
عاشق باران
3 آذر 90 12:05
راستی الان که من اومدم سن باران جون درست 3سال و 3روز و 3ساعت شده


مرسی از توجهتون .
lمهتاب
3 آذر 90 17:46
سلام سودابه جون تولد گل دخترتو تبریک میگم ازطرف من


از محبتتون سپاسگزارم دوست عزیزم.
مامان گیسو
4 آذر 90 13:13
سلام عزیز دلم
خیلییییییییی مبارکککککککککککککک
ان شاا... 120 ساله بشه



سلام و سپاس از محبتتون .
هدیه جوووووووووووون
5 آذر 90 14:34
سلام
لطفا رمز


ارسال شد.
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
6 آذر 90 12:50
سلام مامان مهربون و باسلیقه . خوش به حال باران که مامان باسلیقه ای مثل شما داره .
ممنون . لطف کردین که رمز رو بهم دادین .


سلام خواهش میکنم . شما لطف کردید .
محمدحسین عشق جاودان
7 آذر 90 11:36
سلام عزيزخاله .دست و هورا تولدت مبارک گلم
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
ماماني گلم رمز نداريم پشت در وايستاديم هيچ جا نمي ريم همين جا هستيم


سلام و سپاس از محبتتون . ارسال شد عزیزم.
مامان پریسا
8 آذر 90 1:00
سلام گلم. ممنون از حضور پر از مهرت در وبلاگ دخترم. و ممنون از لینکتون .
من هم با افتخار شما رو لینک کردم.
اگر دوست داشتی به من هم رمز بده. مرسی.


خواهش میکنم عزیزم.
مامان پریسا
8 آذر 90 8:45
سلام ممنون. منتظر ادامش هستم .اینها که خیلی عالی بودن.


از لطف شماست . میدونم که تعریفی نیستند اما خب فقط امیدوارم ایده به دوستان بده .
مامان آیلا
8 آذر 90 9:01
به به تولدت مبارک صد سال به این سالها باران جون اگه دلت خواست اجازه بده ماهم عکسهای تولدت رو ببینیم ممنون


سپاس از محبتتون . ارسال شد.
t & h
8 آذر 90 10:35
azizam tavalodet mobarak
ببخشید که با تاخیر تبریک گفتم
شادیت همیشگی و جاودان
ودر کنار بهترین های زندگیت بهترین احظه هارو داشته باشی



خیلی سپاسگزارم دوست بسیار خوبم . امیدوارم شما و خانواده خوبتون هم همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان دیانا
8 آذر 90 15:41
سلام به عزیز دلم باران جون و مامان نازنینش
تولدش خیلی خیلی مبارک باشه
منم دوست دارم عکسهارو ببینم
مرسی و بوس


سلام عزیزم . سپاس از محبتت . ارسال شد.
پرستو
8 آذر 90 18:14
سلام
خوبی؟
حتما سعی میکنم به زودی چیزی که خواستی رو آموزش بدم

ما هم دلمان میخواد ببینیم هااا


سلام و یه دنیا سپاس از محبتت. ارسال شد.
lمهتاب
10 آذر 90 22:11
خواستم شکوه کنم ، به دلم بد آمد ، یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد ، حتم دارم کلماتش همه باران هستند ، حرفهایش به دل انگیزی قرآن هستند ، عطر هر گل چو مسیح از نفسش می بارد ، چه شبی می شود آن شب که علم بر دارد..!


مامان دیانا
12 آذر 90 11:56
سلام خانومی واقعا دست مریزاد به شما و آفرین به این همه سلیقه و کارهای قشنگ
خیلی خیلی قشنگ بودند
امیدوارم عکسهای تولد 120 سالگی عزیزم رو ببینیم


از لطف شماست دوست عزیز.
محمدحسین عشق جاودان
19 آذر 90 17:05
سلام خاله دلمون گرفت .دلمون شکست .ما رمز نداريم منتظريم .بيايم تو . دوستون دارم .


نگو تو رو خدا گلم . مرسی از محبتت . ارسال شد.
مامان جون
20 آذر 90 23:56
سلام عزیزم اگه مارو قابل بدونی دوس دارم منمم عکس هاتون رو ببینم


حتما مرسی از محبتتون
پردیس بانوی مهر
23 آذر 90 19:23
سلام . واقعا معذرت می خوام که دیر به دیر می یام . آخه سرم خیلی شلوغه . موفق باشی دوست من
.
تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است ، یاد یاران چون شما بر فلب ما آرامش است.

بازم به ما سر بزنین خوشحال می شیم . داریم روی منوی شب یلدا کار می کنیم که به زودی در وبلاگ قرار می دیم -


نفرمایید. مرسی که خبر دادید گرچه من مرتب سر میزنم.مرسی از لطفتون.
مهرانه
24 آذر 90 9:54
سلام تولد پرنسس مبارک رمز را برایم میفرستی


سلام حتما
معصومه
26 آذر 90 12:59
سلام از اينكه به وبلاگ من سر زديد ممنون هستم شما هم وبلاگ بسيار زيبا و عالي داريد من شما رو لينك كردم ماشالله دختر زيبايي داريد خدا حفظش كنه موفق باشيد


درود و سپاس از مهربانی شما دوست خوبم . ماهم تو دوست عزیز رو به جمع دوستانمون اضافه میگنیم . وبتون هم عالیه.
محمدحسین عشق جاودان
27 آذر 90 20:51
سلام عزيزم خدا رو شکر که سلامتي عزيزم
خاله جوني دست هورا
تولدت مبارک عزيزم
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک



سپاس از محبتت و مرسی از توجهت عزیزم.
مامان گیلاس
28 آذر 90 13:42
سلام
تولد باران جان مبارک باشه.
ما رمز نداریم


مرسی از حضورتون. شاد باشید.
asemuni ha
28 آذر 90 19:38
salam
lotf mikonin be man ham ramz bedin?


حتما و مرسی از حضورتون.
نازنين
28 آذر 90 23:49
تولدت مبارك باران جان.ماشالا چه مامان با سليقه و با حوصله اي داري.


درود و سپاس از محبتتون دوست عزیز.
مامان زری
4 دی 90 12:56
چه مامان با سلیقه ای!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایول،خیلی همه چیز خوب بود
تولدت مبارک
شما هم میلینکید منو؟


سلام و سپاس از محبتتون. با کمال میل . مرسی که به جمع دوستای خوب ما پیوستید. شاد و سلامت باشید.
مامان آیلا
18 دی 90 8:58
سلام خانمی با تاخیر زیاد تولدت مبارک دست مامانی هم درد نکنه همه چیز که عالی به نظر می رسه ان شا اله تولد 120 سالگیت .
باید زود به زود به هم سر بزنیم البته بیشتر خودمو می گم


مرسی از محبتت عزیزم .
الهه
12 فروردین 91 1:50
سلام اسم دختر منم بارانه الان یک سالش شد جالب تر اینکه تم تولد بارانم کیتی بود باران 8 فروردین 90 بدنیا اومد هنوز عکساشو نزاشتم امروز خیلی اتفاقی وبلاگ باران جون پیدا کردم


کاش میشد ما هم عکسا و وب کوچولوی نازنینتونو ببینیم . مرسی که سر زدید.
مامان زهره
4 تیر 91 9:06
تولد گل دخترا مبارك .دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيده بودين


بازم ممنون از توجه و مهربانی شما.
تک ستاره
4 مرداد 91 19:20
بابا با سلیقه مبارکککککککککککککککککککککک باشههههههههه



مرسی . چوب کاری میکنیدا .
ليدا
5 فروردین 92 23:01
واي چه قشنگ انشالله 200 ساله بشه منم ميخوام عكس هاي تولد باران خانوم رو ببينم اجازه ميدين؟


خواهش میکنم عزیز . رمز نداره .
گیسو کمند
23 فروردین 92 22:55
خیلی قشنگ بود


مرسیییییییییییییی .
مامان ترنم
3 اردیبهشت 92 12:04
واقعا اين پستت عاليه . در حال سرچ تم تولد كيتي بودم كه با وبلاگتون آشنا شدم. منم مي‌خوام امسال براي دختر گلم تولد بگيرم ولي نمي دونم تم كيتي باشه يا توت فرنگي . از ايده‌هاتون خيلي خوشم اومد. يه سوال برچسب نوشيدنيها رو هم خودتون درست كردين؟؟؟
خورشید
23 شهریور 92 4:39
سلام..تولد باران کوچولو مبارک اما من اصلا خوشم نیومد اصلا تمیز و مرتب کار نکرده بودید رنگ ها اصلا بهم نمی خورد... وخیلی شلوغ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد