بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

سلامتی باران خانم

1390/8/22 11:37
نویسنده : سودابه
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا سرم خیلی شلوغه . راستش به جای خرید کارت و در واقع چون کارت

تولد اون طوری که دوست داشتم پیدا نکردم ، کارت های دعوت تولد باران خانم

رو خودم با فوم و یه سری وسایل تزیینی درست کردم . بد نشده . به هر حال

براش وقت گذاشتم و امیدوارم مهمونای خوبمون بدونند که چه قدر دوستشون

داریم . با این همه امروز اومدم تا یه خبر خوب به دوستای بسیار خوبم بدم .

خوشبختانه نتیجه آخرین آزمایش باران جون رو هم گرفتیم و به همراه آزمایش

خونش که اخیرا گرفته بودیم پیش دکتر مهربونش دکتر امیری عزیز که بی نهایت

مهربون و دقیق و استاد هستند بردیم . به لطف خدا حتی پس از سه ماه هیچ

نوع باکتری رشد نکرده بود و نتیجه این که به لطف خدا و دعاهای شما

دوستای نازنینم باران جون ما سلامته . خواستم از مهربانیها و توجه و لطف

همه شما عزیزان تشکر کنم و براتون از ته دل بهترینها رو از خداوند مهربون

بخوام . راستش قبل از تولد پایان سه سالگی دختر گلم این خبر بهترین هدیه

خدا بود . نمیدونید نا خواسته توی این مدت چه قدر عصبی و حساس شده

بودم . خدا رو شکر و امیدوارم مریضی و نا خوشی از خونه همه شما عزیزانم و

خانواده های خوبتون دور باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ونوس
22 آبان 90 16:39
سلام سودابه جون
نمی دونم بیماری دختر نازت چی بود اما از این خبر خیلی خوشحال شدم
خداروشکر
عزیزم آپم با چیزهای خیلی خوشگل خوشحال میشم وقت کردی بهم سربزنی
شاد باشی همیشه


سپاس از مهربانی تو عزیزم . حتما متشکرم
هدیه جوووووووووووون
22 آبان 90 17:46
سلام
خدا رو شکر که باران جوووووووون حالش خوبه خوبه
کاشکی عکس کارتها رو میزاشتی
تولدتم پیشاپیش مبارک بارانم


مرسی از محبتتون . همه عکسها رو حتما بعد از مهمانی خواهم گذاشت.
عاشق باران
24 آبان 90 16:25
سلام خداروشکر انشالله هیچ مادری بیماری و ناراحتی بچه ش رو نبینه
عید غدیرتون مبارک
انشالله تولد باران جون به خوبی برگزار بشه منتظر عکسیم


یه دنیا ممنون از مهربونیتون.
مامان جون
28 آبان 90 23:23
سلام مامان مهربون
خیلی خوشحالم
انشاالله که تنش همیشه سالم باشه وسالیان سال شاد وسر حال خونتون رو پر از شادی بکنه


مرسی از مهربانیتون و امیدوارم خانواده شما هم همیشه در سلامتی و شادی به سر ببرند.
مامان دیانا
29 آبان 90 13:11
تولدش پیشا پیش مبارکه
باران عزیزم امیدوارم همیشه سالم و شاداب در کنار مامان و بابای مهربونت باشی
خانومی خسته نباشی بابت تدارکات مهمونی
امیدوارم 120 ساله بشی عزیزم
بوسسسسسسسسس برای دوتا نازنین


یه دنیا سپاس از محبتتون.
dp
30 آبان 90 0:13
با سلام و تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ملیسا خانم خوشحال می شن اگر مهمون وبلاگش باشید . ممنونم .
عاشق باران
30 آبان 90 17:59
دوست خوبم ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید


با کمال میل شرکت میکنم . امیدوارم مادرتون هر چه زودتر سلامتیشونو به دست بیارند.
مامان آیلا
1 آذر 90 8:52
تولدت مبارک ان شا اله تولد 120 سالگیت
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
1 آذر 90 10:58
سلام مامان مهربون .
تولد باران خانم دختر گلتون مبارک باشه .
خیلی خوشحالم که با وبتون آشنا شدم . همه صفحه هاش رو هم خوندم . خیلی زیبا و عالی می نویسید . خوشحال می شم به ما هم سر بزنید .
لینکتون می کنم .


یه دنیا سپاس از مهربانی شما . من و باران هم با افتخار شما رو لینک میکنیم.
مامان خورشيد
1 آذر 90 11:29
تولدت مبارك عزيزم. الهي 120 ساله بشي.


مرسی از مهربانی شما.
مامان هامان
1 آذر 90 11:42
خوشحالم که باران جونم حالش خوبهتولدت مبارک عزیز خاله


یه دنیا سپاس از محبتتون.
مامان پریسا
15 آذر 90 8:17
سلام گلم ایام سوگواری را به شما تسلیت میگم. چند عکس از عزادار کوچیک امام حسین دارم.


سپاسگزارم . ممنون حتما سر میزنم.
مامان امیر علی
11 دی 90 12:15
ماشاله خانمی به این دخمل ناز .باران اسم مورد علاقه من .ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .خانمی ممنون به ما سر زدین و نظر گذاشتین


وظیفه بود . امیدوارم همیشه موفق باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد