بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

برای باران

قلاب بافی

1390/5/9 12:51
نویسنده : سودابه
7,366 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com 

دختر عزیزم : 

نمیگم همه دخترا باید با هنر های دستی آشنا باشند اما حتی در شلوغترین و

پرکار ترین روزای زندگی هم گاهی انجام کارهای دستی کمی از آشفتگی

های ذهن آدم رو آروم میکنه . خوب یا بد ،من دلم میخواد دخترم بانویی

تحصیلکرده و شاغل باشه و در کارهای تخصصی خونه هم رو دست نداشته

باشه . تحصیل و شغل دلیلی نداره مانع کدبانو بودن آدم باشه . من  این ور

و اون ور  دیده و شنیده ام که خانمها در مصاحبه ها و گفت و

گوهاشون میفرمایند که من خانم خونه نیستم . یا از کارای خونه سر در نمیارم

و یا فقط غذاهای چینی بلدم و . . . نمیخوام تو دختر خوشگلم از این دسته

باشی و انجام هنرهای خانگی برات تحقیر به حساب بیاد . اینجا برات هر چی

بلدم و هر چی بلد نیستم و به خاطر تو یاد خواهم گرفت رو میذارم تا در کنار یاد

گرفتن زبانهای زنده دنیا و تحصیل و آشنایی با علوم و تخصص های کامپیوتری

که دلم میخواد داشته باشی ،یه خانم با سلیقه و هنرمند ایرانی باشی . وقت

رو میشه با هر کاری پر کرد اما من آرزو دارم اوقات تو به بهترین شکل پر بشه .

بهترینها رو برات میخوام .   niniweblog.com

 

مرحله 1

 

مرحله2

 

مرحله 3

 

مرحله 4

 

مرحله5

 

مرحله 6

 

مرحله 7

 

مرحله 8

 

مرحله 9

 

 

و این هم تموم شده کار .

 

 

مرحله آخر

 

روتختی

 

اصل کار

 

 این نمونه رو من به عنوان تزیین در شیشه های مربا و ترشی بافتم البته دور

کار رو با زنجیره های ساده ادامه دادم و دور ردیف آخر زنجیره ها رو متناسب با

رنگ قوطی ها ی ادویه نوار ساتن رد کردم و در آخر پاپیون زدم.

 

نقشه کار قبل

 

پانچو

 

ساده و زیبا

 

نقشه دو مدل بالا

 

موتیف

 

نقشه کار قبل

این نمونه بالا لباسش محشره .  

قلب

 

کلاه

 

 کلاه

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
10 مرداد 90 0:12
عالی بود عزیزم
ممنونم از مطلبی که گذاشتی


قابلی نداشت عزیزم.اون هم که وظیفه بود و باز باید منو به خاطر تاخیر ببخشی . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید.
هنگامه
11 مرداد 90 10:44
سلام سودابه خانم گل قربان شکل ماهت از فرزندت نخواه همه چی یاد بگیرد چون مثل همه ما ایرانیها همه کاره هیچ کاره می شود. دوم اینکه بگذار خودش راهش را پیدا کند علاقه مهمترین است . مدلهایت خیلی خوشگلند ممنونم
هنگامه
11 مرداد 90 10:46
یک مطلب جا انداختم وقتی دخترت مامان هنرمندی چون شما داشته باشه قائدتا از شما می آموزد و هنرمند خواهد شد.


چی کار کنیم . توی این دوره زمونه دونستنش بهتره از ندونستن . از لطفت هم ممنونم.

مامان آريا
12 مرداد 90 14:10
سلام خيلي عالي بود دستت درد نكنه ولي خوش بحالتون كه قلاب بافي بلدين من كه بلد نيستم شما هنرمنديد دستتون درد نكنه


سلام . از لطفتون خیلی ممنون .
مامان هستی
15 مرداد 90 11:07
خیلی جالب و مفید و خوشگل بود. دستت درد نکنه
مامان آريا
16 مرداد 90 14:00
بوسسسسسسسسسسسس براي عزيز دل خاله


شاد باشید و سلامت.
لادن
22 اسفند 92 19:36
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد