بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

تولدت مبارک

1390/2/25 16:33
نویسنده : سودابه
2,017 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

 خب درود و پوزش برای تاخیر که البته بی دلیل نبود .

 

 موضوع از این قرار بود که با تغییرات جدید در سایت نی نی وبلاگ ، دیگه

نمیتونستم ازقلم نستعلیق استفاده کنم و خیلی تلاش کردم تا راهی پیدا

کنم و نشد که نشد و حالا ناچارم که قلمم رو تغییر بدم و این موضوع واقعا

برام ناراحت کننده اس . اگه کسی راهی بلده خواهش میکنم مرا هم در

جریان بذاره . در واقع برای خودم سواله که چرا یک فارسی زبان نباید بتونه از

قلم  اصیل نستعلیق برای وبلاگش استفاده بکنه ؟ به نظرم این قلم  باید از

اولین انتخابها باشه که نیست . دریغ و افسوس .

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩خوش آمدید عزیزم.نظر یادت نره !

و دیگه این که یکشنبه هفته قبل  ، ٢٥ اردیبهشت تولد همسر عزیزم بود . مثل

هر سال پدر و مادر من ،خواهرم ،برادرم و همسرش  مهمان ما بودند. خانواده

من به جشنها و مناسبتهایی از این دست خیلی اهمیت میدهند و بی هیچ

گفت و گو هر سال خودشان از قبل برای این مراسم برنامه ریزی میکنند و با

حضور پر از مهرشان خوشحالمان میکنند. دلم میخواد از صمیم قلب به همسر

عزیزم بگویم که همه ما چه قدر دوستش داریم و چه قدر وجودش برای ما

ارزشمند و محترم است . برای مهدی عزیزم سالهای سال عمر با

برکت ،سلامتی و شادی آرزو میکنم و از خدا میخواهم که او را برای ما از همه

بدیها و خطرات حفظ کند.

Valentine balloonsتولدت مبارکValentine balloons

سلام وخیلی خوش آمدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهدي
31 اردیبهشت 90 11:45
سودابه جان از لطف و ارادت تو ممنونم و از اين همه توجه سپاسگزارم اميدوارم بتوانم محبت و عشق و علاقه اي كه به همسرتان نشان ميدهيد جبران كنم و در زندگي مشتركمان آسايش و راحتي شما را فراهم كنم.


صد و بیست ساله بشی و جشن تولدت را خودم در کنار فرزندانمون و خانواده هامون برات بگیریم عزیزم
مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 11:50
سلام عزیز دلم
الهی شکر که سرتون جای خیر گرم بوده
تولد بابای مهربون هم خیلی خیلی مبارکه
ان شاا... 120 سال با خوشی و سلامتی با هم زندگی کنید
بوسسسسسسسسسسس


سلام .خیلی ممنونم عزیزم
مامان فرشته
1 خرداد 90 2:28
ممنونم عزیزم براتون آرزوی بهترینها رو دارم دوست خوبم بوسسسس
مامان فرشته
2 خرداد 90 12:43
سلام سودابه گلم
روزت مبارک گلم بوسسسسسس


درود و سپاس
محمد گیان
2 خرداد 90 14:08
سلام تولد تولد تولدت مبارک انشالله 120سالگی

سلام خاله سودابه بارانت چطوره خوبه مرسی که به ما سر میزن رزوت هم مبارک


درود و سپاس.من و باران هم برای شما آرزوی سلامتی و شادی داریم.
سارا
2 خرداد 90 15:03
سلام سودابه جونم
تولد همسر عزیزت مبارک باشه امیدوارم سالهای سال کنار هم شاد باشید
روزتم مبارکککککککککککککک


درود و سپاس از توجه و مهربانیتون . شاد باشید.
مامان ماهان
2 خرداد 90 16:16
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
تولد همسر خوبت مبارک
روزت مبارک گلم


درود و سپاس
مامان قندعسل
2 خرداد 90 17:22
سلام عزیزم روزت مبارکتولد همسری هم مبارکخوشحال شدم به من سرزدی


درود و سپاس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد