بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

عکس از خانم طلا و خانواده ،همراه با آموزش نرمش صبحگاهی

1390/2/18 0:42
نویسنده : سودابه
2,570 بازدید
اشتراک گذاری

 

 niniweblog.com

 

درود بر همه دوستان خوبمون که گاهی به ما سر میزنند . گاهی برامون کامنت میذارند  و

 

به هر حال از ما یادی میکنند.چند تا عکس گذاشتم که البته   همه  مربوط به امسال

 

نیستند .  امیدوارم به راحتی باز بشند .

 

 

شهرته دیگه  

 

باران و عروسکش  و یه خواب ناز 

 

ای بابا  

خاله جون و باران - سیزده نوروز 90

خاله جون و عرفان - کویر مرنجاب - نوروز 90

 

 با با جون و دایی جون و باران گل -نوروز 90

 

 عرفان جون و باران - تابستان 89 ویلای عمو- شمال

 

 باران و شهرت جهانی

 

 چه لبخندی . خوردنیه  این دختر

 

 به همه جا سر میکشه

 

 

 همه جا

 

 گفتم که همه دوستش دارند. نگفتم؟

 

 تابستان 89

 

خب دیگه . ببخشید خسته تون کردم . تا بعد . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان زهرا نازنازی
5 اردیبهشت 90 4:56
عکس ها برای من باز نشد
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 14:38
سلام
برای من باز نشد گریهههههه


سلام . به من گفته شده که مربوط به سایتیه که برای آپلود استفاده میکنم . مدیریت نی نی سایت قول داده که مشکل آپلود رو حل کنه. ببخش بازم
rahim
6 اردیبهشت 90 20:50
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با دنلود تصویری شهرام صولتی
مامان شیما وحدیث
7 اردیبهشت 90 18:09
سلام مامان خانم طلا .خوبی عزیزم دخمل ما خوبه .
دلم میخواست عکسا رو ببینم اما نشد به خصوص عکسای کویر مرنجاب .ایشالا مشکل آپلود حل بشه وما عکساتون وراحت ببینیم .
به ماهم سربزن


درود و سپاس از محبتتون. حتما . سپاسگزارم
سارا
8 اردیبهشت 90 11:01
سلام سودابه عزیزم ممنونم که به من سربزنی و خوشحالم دوستهای فهمیده ای مثل تو دارم راستی گلم عکسها باز نمی شه برو تو سایتهای با آپلود بالا آدرسشو برات می ذارم
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 2:41
سلام عزیزم این عکس ها برام باز شد من دیدم اما پست قبلی نه ای جانم قربونش برم من بوسسسسسسس
Persian Friends
10 اردیبهشت 90 23:12
نقش معلم در زندگی شما! یک جمله برای روز معلم! بهترین معلم دوران تحصیل شما!
مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 23:30
خیلی نازه باران جون


سپاس به خاطر مهربانیتون
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 3:51
مامان زهرا نازنازی
14 اردیبهشت 90 1:18
سلام

بالاخره عکس ها باز شدند

عالی بود. خدا حفظش کنه

همواره سلامت و شاد باشید


سپاس فراوان برای مهربانیتون . همیشه موفق و سلامت باشید.
محمدحسین عشق جاودان
14 اردیبهشت 90 12:16
سلام .بارون جون چه عکساي قشنگي .قربونت بره خاله مواظب خودتون باشين


سلام و درود بر شما دوست عزیز و مهربون
Persian Friends
15 اردیبهشت 90 23:34
در زندگی چند فزرند داشتن مناسب هست! شرایط قبول این مسئولیت از نظر شما!
Persian Friends
17 اردیبهشت 90 11:54
دوست داری به فرزندت چه خصلتی رو بعنوان مهم ترین مهارت در زندگی آموزش دهی!
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 2:24
محمدحسین عشق جاودان
18 اردیبهشت 90 11:29
سلام .خوبين .خوشين


سلام سپاس از مهربانیتون . ما خوبیم . ببخشید چند روزیه من سریع یه سر میزنم و میرم . امیدوارم شاد و سلامت باشید.
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 14:58
سلام فرشته مهربونم عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.


سلام تولد امیر مهدی عزیزم مبارک باشه.
مامان هانيا
21 اردیبهشت 90 10:59
سلام،خيلي از آشنايي با شما و وبلاگتون خوشحال شدم! ممنون كه به ما سر زدين! خيلي جالبه كه هانيا و باران جون دقيقا هم سن هستن!!پيشاپيش تولد 2.5 سالگي باران جونو هم تبريك مي‌گم!


سلام وممنون از محبتتون. امیدوارم همیشه سلامت باشید.
مامان فرشته
22 اردیبهشت 90 13:46
سلام عزیزم ازت ممنونم بوسسسسسسس
مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 21:36
سلام سودابه جونم خوبی ؟
می دونی چیه چون یکبار یه اتفاق بد برام افتاده چشمم حسابی ترسیده دست خودم نیست به خدا
باور کن خودم دارم داغون می شم
برای آرامشم دعا کن گلم
ممنون بوسسسس


سلام . همیشه برای تو و گیسوی عزیزم دعا میکنم اما خیلی امیدوارم که گیسو جون سالم و سلامت به دنیا میاد و به نگرانی این روزا خواهی خندید. سلامت و شاد باشی.
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 22:35
سلام خوبیییییییییییییییییییییییییی


سلام و سپاس بسیار.
لادن
25 اردیبهشت 90 12:33
سلام عزیزم. بسیار خوشحالم از آشنایی با شما دوست عزیز. دختر بسیار ناز و دوست داشتنی داری و چه عکس های زیبایی قرار دادی . شاد باشی و سپاس از همراهی و حضور پرمهرت
Persian Friends
25 اردیبهشت 90 14:40
تعریف شما از 60 سالگی! چگونه دوست دارید در این سن با شما رفتار شود!
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 2:46
قربونت برم مهربونم خیلی ماهی بوسسسسسس
مامان مسیح
30 اردیبهشت 90 1:45
سلام عزیزم... خوبی ؟ ممنونم که به وب پسملم سر زدین...بابت تبریکتون هم متشکرم..
امیدوارم شما هم همیشه با دخمل نانازتون خوشبخت و شاد باشین


سلام . مرسی از محبتتون
ساجل
7 خرداد 90 13:10
سودابه عیزیم..چه عکسای زیبایی چقدر زیبا دیزاین کرده بودی.... خیلی خوشگل بود. باران مثل قطره قطره باران که از ابر میریزه پاکه..گاهی فکر میکنم اگر پاکی و طراوت اینها نبود میون اینهمه آلودگی فکر و جامعه چه میکردیم....؟؟؟؟خدا برات حفظش کنه..هر روز و هر روز بیشتر و شادتر زیندگی کنید و به تمام آروزهات برسی عزیز دلم.


سلام و سپاس دوست عزیزم . امیدوارم شما هم همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشید.


مامان هستی جون
31 خرداد 90 19:03
همه عکسها باز نشد.ولی دیدم.خدا حفظش کنه خانم طلا رو.
و شمارو واسه خانم طلا.
دوست دارم هر از چندی با هم در ارتباط باشیم.چون دخمل منم همسن دخمل شماست.تبادل نظر خوبه.
وب شما رو لینک می دم به وبلاگ دخترم.خواستید شما هم اینکارو بکنید خوشحال می شم.


با کمال میل . از آشنایی با شما خوشحال میشیم.
مامان سانای
24 مهر 90 9:15
عزیزم این عکسها رو کجا کار کردی


همه آدرسهایی که دارم رو در یه پست حتما خواهم گذاشت .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد