بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

نظرات (10)

مامان سونیا
22 فروردین 91 10:58
عکسای باران جون خیلی خوشگل شده انگاری خیلی هم بهش خوش گذشته خانم طلا


سپاس بسیار.
مامان گیسو
23 فروردین 91 16:44
سلام سوذابه جونم خوبی ؟
باران خوشگلم خوبه ؟
سال نوت مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
چه عکس های قشنگی ممنون
این جیگر منو ببوس


سلام و مرسی از احوالپرسیت . امیدوارم سال خوبی داشته باشی .
مامان پریسا
24 فروردین 91 20:18
سلام عزیزم. خوبید.
عکسها کاملا گویای اینه که به باران جان حسابی خوش گذشته.
من هم برای خانواده محترم ارزوی شادی دارم.
خوش باشید و سلامت.
در مورد پست پایین متاسفانه من هم با پریسا در این مورد مشکل دارم. کلی گیر و......که بی استفاده مونده......
فرصت کردید و دوست داشتید خوشحال میشم تشریف بیارید

سپاس از محبتتون . با کمال میل.
مامان دیانا
27 فروردین 91 12:54
سلام عزیزم خوشحال شدم عکسهای ناز بارانم رو دیدم همیشه خوب و خوش باشین
سال خیلی خوبی را داشته باشین


مرسی از محبتت عزیزم . امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید.
ثمين
30 فروردین 91 14:02
مامان باربد
30 فروردین 91 17:54
سلام خوشگل خانوم. باران عزیز. من عاشق اسم بارانم و اگه یه روزی واسه باربدم خواهرکوچولو بیارم اسمشو باران میذارم.
خوش بگذره همیشه خانومی
لینکتون کردم تا بیشتر به باران کوچولو سر بزنم


سپاس از محبتتون .
آرزوهای رنگی
31 فروردین 91 15:23
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایی که برای دخترتان درست کردید .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندنازتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تامشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم بیایید وبرام نظر بگذارید موفق باشید


مرسی . حتما سر میزنم .
مرجان مامان کامیار
31 فروردین 91 16:56
سلام سوداله جون
چه عکسای قشنگی گذاشتی چه با سلیقههههههههههه

حالا تا دلت بخواد کامیار علاقه به گل سر داره تا سنجاقی گلی گیر میاره میگه مامان موهات پیدا کردم به این جور چیزا میکه موهات خلاصه همه رو باید بزنیم به موهاش تا دست از سرمون برداره


سلام و آرزوی سلامتی . خیلی جالبه .
لادن
31 فروردین 91 18:01
سلام دوست گلم. ممنون از محبتت. خیلی عکسهای قشنگی قرار دادی. شاد باشی


سپاس دوست عزیزم .
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 8:28
چه جاي قشنگي. الهي هميشه خوش باشيد.


مرسی از محبتتون دوست عزیز.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد