بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

سپاس

1390/6/15 19:14
نویسنده : سودابه
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

 

درود و سپاسسسسسسسسس

 

درود و یه دنیا سپاس از محبت و مهربانی دوستای خوبمون که نگران حال باران

عزیز ما بودند و جویای

سلامتی اش شدند. این روزا متاسفانه کمی سرمون شلوغه  و فرصتی جز

برای گذری کوتاه و سر زدن به

وب باران ، پیش نمیاد. از همه شما مهربونا بی اندازه سپاسگزارم و برای وجود

گل خودتون و کوچولوهای

نازنینتون از ته قلب سلامتی و شادی و دل خوش و همه چیزای خوب دنیا رو

آرزو میکنم. غم و غصه و ناراحتی

و بیماری برای همیشه از وجود گلتون دور باشه .

 نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:53
سلام اميدوارم مريضي و ناراحتي از همه گلهاي زندگيم دور باشه


من هم برای تو دوست عزیزم و خانواده مهربونت سلامتی و شادی آرزو میکنم.
مامان جون
16 شهریور 90 0:30
سلام مامانی
انشالله که تن باران جون همیشه سالم باشه
وخونتون همیشه پر باشه از خنده وشادی


سپاس از محبتت عزیزم . شاد و تندرست باشید.
مادر باران
17 شهریور 90 10:37
سلام سدابه جان دختر من 11 ماه از باران شما کوچکتر خوشخال میشم بیشتر باهاتون در ارتباط باشم مانلی


سپاس از محبتتون . با کمال میل . من هم از آشنایی و دوستی با شما و باران خانم گل بسیار خوشحال میشم . شاد و سلامت باشید.
مریم
20 شهریور 90 11:12
مامان ماهان
21 شهریور 90 9:39
الهی لبش همیشه خندون و تنش همیشه سالم باشه


سپاس عزیزم . شاد و سلامت باشید.
مامان جون
21 شهریور 90 23:15
سلام مامان سودابه عزیز
راستش خودم خیلی از سوراخ کردن گوش پرنا پشیمونت شدم
تا زمانی که اون گشواره که موقع سوراخ کردن تو گوشش بود همه چیز خوب بود
.لی وقتی خواستیم طلا بندازیم
خیلی اذیت کرد واذیت شد
ومن واقعا پشیمون شده بودم
وکلی باهاش اذیت شدم حالا بازم هر طور خودتون صلاح میدونین البته الان همه چیز خوبه




مرسی از توضیحت دوست خوبم . شاید من هم اگه عمری باشه ، بذارم برای وقتی که بزرگتر شد . پدرش که میگه تا هفت هشت سالگی نمیذارم باران گرفتار این دردسرها بشه . باز هم ممنون .


فرشته مامان امیر طاها
22 شهریور 90 10:01
اره والا ....
خوشحالم که دوستی حتی در دنیای مجازی دارم که تا این حد دلش پر از مهربونیه
واقعا زیبا و تامل برانگیز نوشته بودی عزیزم



این از لطف و مهربانی شماست .
مامان گیسو
27 شهریور 90 15:29
سلام سودابه مهربونم
خوشحالم که حال همسرت بهتر شده
ان شاا... همیشه سلامت و شاد باشید
باران گلمو
ببوسسسسسسسسسس



مرسی عزیزم . روزهاتون پر از شادمانی.
ونوس
30 شهریور 90 13:48
سلام
ممنون از حضورتون و دقت نظرتون
وب شما خیلی جالبه
دعاکنین خدای مهربون به من هم یه نی نی بده
بازم پیشم بیا
موفق باشی



سپاس از مهربانی شما . خدا خیلی مهربونه . ان شا اله دلتونو شاد کنه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد