بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

حرف حساب

1389/11/4 12:01
نویسنده : سودابه
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

اولین عروسک باران خانم یه نی نی خوشگل بود که باران خانم به پیشنهاد مامانیش اون رو علی صدا کرد. جالبه که هنوز هم اونو از همه عروسکاش بیشتر دوست داره . البته علی جون دست و پای درست و حسابی دیگه نداره اما دختر ما حسابی باهاش مهربونه و به اون رسیدگی میکنه. چند روز قبل فکر کردم یه عروسک با همون چهره بخرم و لباس علی رو تنش کنم تا خوشحالش کنم . برای این که مزه احساس باران هم دستم بیاد ،پرسیدم :

باران جان دوست داری دست و پای علی جون رو درست کنم ؟

همون طور که داشت غبار ناپیدای روی لباس علی جون رو پاک میکرد ،بی اون که نگاهی به من بندازه گفت:

نه همین جوری دوستش دارم.

راستش لبخند چشم انتظار روی لبهام جمع شد  ولی با این که حسابی حالم گرفته شده بود فکر کردم "کاش این حس دوست داشتن خالص و سره همزمان با بزرگ شدنمون بال در نمی آورد و از توی دلمون نمیرفت. "

این درس بزرگ یه ابراز احساسات درست و حسابی می خواست. پا شدم و اونقدر توی بغلم فشردمش که صداش در اومد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثریا
4 فروردین 90 19:03
صفا و صمیمیت بچه ها بسیار زیبا است. انشا اله این روح لطیف هرگز آسیبی نبیند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد