بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

با نی نی ها برای آمدن بهار آماده شویم.

1390/2/18 0:30
نویسنده : سودابه
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

                    منو عشقم

 

خیلی گفته شده ،بارها و بارها اونقدر که با همه درستی و حقیقت پاکی که در ذره ذره 

 

وجودشه،آدم به سختی دلش میاد که این جمله تکراری رو به زبون بیاره. هیچکسی

 

نمی خواد حرفاش شعار گونه باشه اما خب من میخوام جرات کنم و بگم که زیبایی 

 

لااقل بین ما آدما اون چیزی نیست که با یه نظر و یه نگاه دیدش و پیداش کرد و

 

عاشقش شد. زیبایی یه چیزیه در درون آدم ،آمیخته با گوشت و خون و مهمتر از

 

اون روح انسان و من از صمیم قلب دلم میخواد یه روزی این زیبایی رو در

 

درون فرزندانم ببینم . دلم میخواد یه روز ،وقتی که حرفامو میفهمید و میتونست اونا رو

 

درک کنه ،یه آینه  پر از تصویر  از خوبیها و بدیهای زندگی جلوی خودش بذاره و

 

زیباییهاش رو از دریچه چشم یه دختر آگاه و عاقل پیدا کنه و به خاطر بسپاره .

 

اما خب فعلا که دوست داره کرم آرایشی  بزنه و یه دستی هم . . . چی بگم البته ما که

 

 خواستشو نشنیده  میگیریم و کنجکاویهای طبیعی و علاقه مندیش به لوازم آرایش رو 

 

 ندید میگیریم ولی  راستشو بخواهید بعضی چیزا هم هست که دل خودمو آب میکنه اما

 

اینا از اون دسته اند که فعلا مورد علاقه باران گلم قرار نمیگیرند. چون حاضر نیست 

 

یه دقیقه هم موهاشو به من بسپاره .بالاخره درستش میکنم .

 

عکساشو براتون میذارم شاید به درد شما هم بخوره . بالاخره عید در راهه و هر مامانی دلش

 

میخواد که دخترش تمیز و آراسته باشه.امیدوارم به کارتون بیاد. عکسا رو قبلا ذخیره

 

کرده بودم و بنابراین نمیتونم   درباره وبلاگی که عکسارو ازش  گرفتم ،اطلاعاتی

 

بهتون بدم .به هر حال امیدوارم به کارتون بیاد.

 

                                                   

                                                                              

                              

                                                                   

          

                                          

                              

                                                                  

                                                   

                                 

                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               

                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               

                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Doggy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SunSunSun

 

اگه مفید بود و به دردتون خورد باز هم مدل مو و لباس خواهم گذاشت. امیدوارم یه

 

روزی به درد دختر گل خودمم بخوره.

 

                                                   منو عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فرشته
13 اسفند 89 12:03
سلام دستت درد نکنه گلم
مامانی یاستین
15 اسفند 89 6:49
مامانی خیلی عالی بود مرسسسسسی


سلام و آرزوی سلامتی . ممنون که به ما سر میزنید
محمدحسین عشق جاودان
15 اسفند 89 11:53
سلام .جالب بود ولي من دختر ندارم اما دخترا رو خيلي دوست دارم.
موفق باشيد .واسه پسرا مدل بزارين.


سلام. تنوع لباس و مدل درباره دخترا بیشتره.ولی باشه حتما پسرونه اش رو هم به خاطر کوچولوی خوشگل شما پیدا میکنیم.
مامان فرشته
15 اسفند 89 12:02
سلامممممممممم گلم خوبی ؟ باران جونم چطوره بوسسسسسس


سلام . خوبیم .ممنون از مهربانیتون
نیکا
17 اسفند 89 8:18
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

دوست عزیز سلام
کسی نیست که به توجه ائمه بد گمان باشه اما دوست عزیز این که من این متن رو برای 20 نفر بفرستم چه دردی از کسی دوا میکنه؟چه خیری به این دختر میرسه ؟ من معتقدم آدم اگه کسی رو بشناسه که به کمک نیاز داره و بتوانه و کاری نکنه،رفتاری دور از انسانیت داشته و از نظر من هیچ ربطی هم به دین و مذهب و ملیت نداره. وظیفه انسانی و رفتار صحیح اجتماعی ، انسان دوستی و مردم داری همون چیزیه که در همه ادیان به اون تاکید شده. کاملا معقول و صحیح و منطقی هم هست خلاف اون عمل کردن با وجدان و عقل و انسانیت و روح انسانی هم منافات داره.بنابراین با وجود این که شما زحمت کشیدید و این مطلب رو فرستادید اما من اون رو برای کسی نمیفرستم چون این کار رو کار عاقلانه ای نمیدونم و از هیچ دعا و نفرینی هم نمی ترسم چون به محبت و عدالت خداوندی اعتقاد دارم و میدونم که خدا از ما نمیخواد که وقت و عمر عزیزمون رو برای کارهای بی ارزش هدر بدیم اما اگر کسی رو بشناسم که به کمک نیاز داره -که خب جوینده یابنده است و خدا راهش رو فراهم میکنه _از هیچ کمکی در حد توانم دریغ نخواهم کرد.
مامان مريم
17 اسفند 89 16:27
سلام سودابه جان.معلوم هست کجايين.خوبي عزيز خاله خوبه.


سلام و سپاس از احوالپرسیتون. امیدوارم شما و امیر مهدی عزیزم خوب باشید.
مامان آنیسا
18 اسفند 89 3:43
سلام خیلی جالب بود ممنون وخسته نباشی به آنیسای منم سر بزن


سلام و سپاس که به من و باران سرزدید. با کمال میل
مامان شنتيا
18 اسفند 89 8:48
مرسي خيلي خوب بود دلم خواست يه دختر داشتم.


سلام و سپاس که به من و باران سرزدید.
مامان فرشته
18 اسفند 89 12:44
سلام خوبین ؟ جواب قانع کننده ای به این دوستمون دادی عزیزم


سلام راستش اولش خواستم حذفش کنم ولی دیدم این مورد از اون مواردیه که بی جهت داره زیاد میشه و لازمه که درباره اش واکنش نشون بدیم.امیدوارم شما و نی نی هم سلامت باشید.
مامان حسین
18 اسفند 89 18:15
مرسی من پسر دارم ولی خوشم اومد.


ممنون که به من و باران سرزدید دوست عزیز
مامان شیما وحدیث
19 اسفند 89 18:11
سلام مامانی. عکسای خیلی خوبی بود .خیلی دلم میخواست این دخمل شیطون مامانی ،من وآرزو به دل گذاشته یه بار موهاش ودرست وحسابی ببندم .
به ماهم سربزن .


سلام و سپاس که به من و باران سرزدید. با کمال میل ،از آشنایی با شما و کوچولوتون خوشحال میشویم.
مامان شیما وحدیث
19 اسفند 89 18:14
راستی خیلی خوب جواب این مورد را دادی.برای من هم اومد ولی من حوصله ی جواب دادن بهش ونداشتم. چون بعضی مردم با این کارمیخوان اعتقاد مردم رو نسبت به ائمه ی اطهار کم کنند. مرسی ازجواب دادنتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد