بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

برای باران

بهانه ای برای آغاز....و چه شیرین بهانه ایست.خدایا تورا سپاس

1389/11/6 0:12
نویسنده : سودابه
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

بهانه ،باز شدن یه پنجره تازه ست به خونه کوچک ما. تولد یه ستاره روشن و پرنور که قراره به لطف خدا تا همیشه ی زندگی ما  در آسمون آبی  خانه مان بدرخشد و نور افشانی کنه.اگه می شد و آماده نوشتن بودم شاید بی فاصله پس از آمدن باران خانم به خانه  ،نوشتن  به بهانه شیرین حضور او را آغاز می کردم اما خب ،دست دست کردن و امروز و فردا راه انداختن هم دلایل خودش رو داشت که اگه فرصتی باشه خواهم گفت.

بالاخره آخرین روز دی ماه سال ۸۹ از راه رسید .باران مثل همیشه برای پدر و برادرش شیرین زبانی می کردو من پای کامپیوتر مشغول انجام کارهام بودم و صدای ظریفش رو می شنیدم که پشت سر هم حرف می زد و با شیرین زبانی هاش اونا رو به خنده می انداخت .به خودم گفتم چه قدر امروز و فردا می کنی . یه ساعت کارای دیگه رو بذار کنار و یه خانه کوچکی برای خاطرات و عکسای باران خانم درست کن . این دیگه از اون نداهایی بود که نمی شد پشت گوش انداخت . ما هم گفتیم به چشم و . . .   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا
1 بهمن 89 10:02
بچه ها بقدری شیرین زبونند که با همه اذیت کردناشون و همه زحماتی که دارند باز هم با آمدنشون یه شور و حالی رو به خانه ها میدند و باران هم از همون شیرین زبون هایه که این شور و حال و امید به آینده رو به خونه ما آورده و من ازش لذت میبرم
داداش
1 بهمن 89 11:09
زندگی ما تغییرات زیادی کرد و خیلی با نشاط تر شده و خیلی لذت بیشتری از زندگی می بریم ، خوب به هر حال اذیت هایی هم دارد ولی باز به این کارهایش می ارزد.


قربون تو برادر مهربون برم که بی نظیری .
محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:37


با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست،

........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................

... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!...

...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ......................

سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!





براتون از خدای مهربون بهترینها رو آرزو میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد