بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

زبان مادری

1390/6/31 8:52
نویسنده : سودابه
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

 Pink and White Daisy

 

خب نمیدونم چه طور و با چه عنوان و کلمات خاصی آغاز کنم اما

میدونم که زبان پارسی رو خیلی دوست دارم و مثل همه مردم دنیا

روی زبانم که زبان آبا و اجدادیم هست ،بسیار حساس هستم . بیشتر

به این دلیل که آموزگار هستم این وظیفه را در وجود خود احساس

میکنم که روش درست ادای کلمات را بیابم و بیاموزم و بیاموزانم . دیر

جنبیده ام آری میدانم اما خب دیر بهتر از هرگز است . امشب در اینباره

جدی شدم و پیگیر خواهم بود . در انتهایی ترین قسمت گوشه چپ

وب دخترم ، کمی بعد از کلمات و جملات آسمانی دکتر شریعتی که

شیفته جاودانه دانش و درایت و کلمات ناب و علم و عمل همزمان او

در زندگی کوتاهش هستم ، هر روز با کلمه تازه ای آشنا خواهیم

شد . سپاسگزار خواهم بود اگر شما هم زحمت بکشید و بسیجی

همگانی و از دل برآمده برای اصلاح زبانمان برداریم . سپاسی بی

اندازه .

دوستان عزیزم

به اینجاها هم یه سری بزنید.

http://bonyad-neyshaboor.ir/

http://sepid1000.blogfa.com/

http://www.beparsi.com/

یه دنیا سپاس از مهربانی و توجهتون.

Thanks Friend 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
4 مهر 90 14:53
ونوس
4 مهر 90 18:27
سلام ممنون از این همه لطفتون شرمنده که بعضی از عکسها باز نمیشه با فیلتر شکن می تونی باز کنی گلم
موفق باشی


سپاس و باز هم ممنون از کارای خوبتون.
سمیه
4 مهر 90 23:17
سلام عزیز. خیلی به من افتخار دادین که لینکم کردین. با خوشحالی شمارو لینک کردم. ایشالا که بتونم خوب صحبت کردن و خیلی چیزای دیگه رو ازتون یاد بگیرم


شما بزرگوار و مهربانید و البته از بهترینها. شاد و خوش و سلامت باشید.
مامان گیسو
6 مهر 90 1:44
بسته بازیهای مسافرتی
7 مهر 90 10:05
بسته بازیهای مسافرتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد