بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

برای باران

برای دانش آموزانم

1390/8/10 9:24
نویسنده : سودابه
1,396 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

پاییز و مهر ماه من بی

اختیار یاد خیلی از دانش آموزان گذشته ام میفتم . شیطنت ها و

مهربونیهاشون ، سروصداها و شور و نشاطشون ، یاد چند نفری که دیگه پیش

ما نیستند ، خیلی آزارم میده . خیلی از خدا چرا و چرا میپرسم . اما خب بنده

ایم و از تقدیر بی خبر . کاش تو ذهن همه آدما همیشه خاطرات خوب زنده

بشه .

دیروز توی راه مدرسه مادر یکی از دانش آموزانم رو دیدم . ایشون منو

شناختند . راستش یکی از مشکلات ما هم اینه که چون ارتباط با اولیای

بسیاری داریم ، در واقع هر سال لااقل با 30 تا دانش آموز و به همون تعداد هم

والدینشون آشنا میشیم . در کنارش آشنایی های کلاسهای خودم و دوست و

همسایه هم هست که بیشماره . در برخورد با اولیا اونا به نظر آشنا میان اما

طبیعیه که با این شتاب زمان نشه به راحتی و دقیق شناختشون که خب حتما

اونا هم بزرگواری کرده و درک میکنن و از ما نمی رنجند.اما خب همین جا هم

بگم که دانش آموزا هرگز فراموش نمیشند . شاید اسم و فامیلشون بعد از

گذشت سالها به سختی به یاد بیاد اما گمون نکنم هیچ معلمی چهره دانش

آموزش رو فراموش کنه . کوتاه سخن آن که خانم خودشونو مادر بهروز

عبدالحمیدی معرفی کردند . بلافاصله چهره شیطون و خندون بهروز به یادم

اومد . خوشحال شدم که شنیدم سال دوم دانشگاه تحصیل میکنه . امیدوارم

هنوز هم همون طور شاد و خندون باشه . برای همه فرزندان خوبم که دیروز

بعد از راه مدرسه و پس از این دیدار یکی یکی به یادشون افتادم و خاطراتشونو

مرور کردم ، هم بهترین های خدا رو آرزو میکنم . لب خندون و دل خوش و

زندگی آروم و موفقیت روزافزون و درآمدخوب و آرامش فکری و آسایش اقتصادی

و هر چه خوبی که خداوند برای بنده هاش آفریده . از صمیم قلب دوستشون

دارم و دیدارشون مثل بهترین و موثر ترین داروی حیاته برای من . امیدوارم سایه

خانواده های خوبشون بر سرشون باشه و همه در بهترین شرایط زندگی

کنند .چون هنوز وبلاگ دیگه ای ندارم این جا رو هم آدرس دادم تا بهونه ای

باشه اگه از همدیگه خبری گرفتند مرا هم بی خبر نذارن گرچه اغلب خودشون

خبر میگیرند و هر سال  توی هر مدرسه جدید به من سر میزنند . بعضی هم

مثل جواد شفیعی عزیزم  که هراه مادر مهربونش هر سال روز عاشورا زحمت

میکشن و برام حلیم میارن که خب البته این بهونه دیدار هر ساله است و

خوشحالم میکنه . و دیگه این که شاید اینجا راحت تر بتونم احساسم رو به

عزیزانم منتقل کنم به هر حال از ایمیل دلچسب تره .  

این گل هم تقدیم به شما .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان وانیا
10 آبان 90 20:01
مهر برای همه ما یعنی مدرسه و یاد گاریهای اون درسته بچه ها با تمام خصوصیاتشون تو ذهن معلمها میمونن البته تو مقطع دبستان سرو کار زیادی با اولیا دارین اما تو دبیرستان دیگه التماس هم میکنیم پیشمون نمیان موفق باشید


راستشو بخواهید من هم این تجربه رو درباره دانش آموزان پسرم داشته ام . نمیدونم شاید نشه راحت گفت اما واقعیت اینه که پسرا خیلی مهربون تر و بی کینه تر و وفادارتر از دخترا هستند . دانش آموزان من با توجه به پایه ای که تدریس میکنم زود و در مدت کوتاه تری وارد دانشگاه میشن در واقع باید بیش از دخترا هم درگیر کار باشن اما هرگز معلماشونو فراموش نمیکنن . خودشون آشنایی میدن و هر کاری از سر محبت برای معلماشون میکنن. گاهی به دیدنم میان . زنگ میزنن . به هر مدرسه ای که میرم اونجا رو پیدا میکنن و سراغمو میگیرن . من هم از صمیم قلب حتی ضعیف ترین اونا از نظر درسی رو با همه وجود دوست دارم . شاد و موفق باشید .مرسی از توجهتون.
t & h
12 آبان 90 16:54
چقدر زیبا گفتی
و چقدر آرزوهای زیباتر
منهم از ته دلم میگم آمین
تا خدا بهتر بشنوه


ونوس
14 آبان 90 11:19
سلام دوست خوبم دخترنازت خوبه روزگار خوشه
ممنونم از لطفت تشکر از گل های قشنگت
مرسی که اومدی و نظرت روگفتی
راستی تولد برگزار شد یانه
امیدوارم که همیشه شادو سلامت باشی
عیدتون هم مبارک



سلام تولد اول آذره . مرسی از توجه و محبت و لطفت عزیزم.
مامان امیرناز
15 آبان 90 23:31
سلام عزیزم خیلی زیبا بود سودابه جون هم اسم خواهرم هستین خوشحال میشم از دوستی با شما به وبلاگ امیرم بیاین


مرسی از محبتتون دوست عزیزم . با کمال میل .
بیداری جوانان-خواف
16 آبان 90 20:55
عیدسعید قربان رابه شما تبریک می گم.
ممنون می شم به وبلاگ من هم سر بزنید.باتشکرروح الله مومن


سپاس و تبریک متقابل . با کمال میل .
ونوس
18 آبان 90 13:45
خواهش مي كنم دوست خوبم اميدوارم هميشه خوش باشي
تودلش مبارك


مامان امیرناز
18 آبان 90 14:25
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدین با افتخار لینک شدین


مامان دیانا
21 آبان 90 14:54
سلام عزیزم
معلم های عزیزمون همیشه تو قلب ما جای دارن بخصوص اونهایی که تعهد بیشتری هم داشتن و دارن
همیشه موفق و پیروز باشین


سپاس از مهربانی شما . ما هم یاد همه معلمهای عزیزمون رو گرامی میداریم .
فرشته مامان امیر طاها
25 آبان 90 10:43
خدا را شکر ....
یشاپیش تولدت مبارک عمر و امید مادر


خیلی خیلی ممنون از محبتتون .
بیداری جوانان-خواف
28 آبان 90 19:48
سلام سودابه جون وبلاگ زیبایی داری ممنون می شم به وب منم سر بزنی


سپاس بسیار و به روی چشم و با کمال میل.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد