بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای باران

عکس

1390/3/31 20:00
نویسنده : سودابه
10,154 بازدید
اشتراک گذاری

 

 در قسمت آلبوم عکس موضوعات وبلاگ ،قرار گذاشته بودم که عکسهایی از

نمونه کارای ابتکاری رو بذارم .

این هم چند تا نمونه . امیدوارم خیلی وحشتناک نباشند.

 

این کیکی است که بهمن ماه گذشته برای تولد پسر گلم پخته و تزیین کردم .

خداییش طعمش خیلی عالی بود.

 

 کیک

 

بقیه را در ادامه مطلب ببینید . . .Kazi & Dora emoticon

 

  

 

کیکو سالاد الویه   Kazi & Dora emoticon

سالاد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سالاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسرها که شامل ژله ، یه جور شکلات مخصوص که خودم درست میکنم و دو

نوع کرم وانیلی و شکلاتی یا قهوه.    

 دسر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 و سالاد فصل   

سالاداین هم آش رشته                        

آش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بسیاری از عکسها رو باید پیدا کنم بعد خواهم گذاشت. در زمینه کادو و بسته بندی هم در حال حاضرهمین یکی دم دسته که براتون میذارم . ایده اش خیلی اتفاقی و فقط به خاطر نوع و نقش کاغذ کادو به ذهنم رسید. هدیه همسرم برای تولد یکی از دوستان عزیز خانوادگیمون بود که خب گفتم از لحاظ ظاهری هم زیبا باشه . به طور کلی من به ظاهر و بسته بندی کادو ، ظاهر و تزیین غذا و دسر و . . . هم خیلی اهمیت میدم. عقیده ام اینه که غذا باید اول چشم رو سیر کنه و بعد خوراک انسان بشه . درباره هدیه هم دوست دارم اول از ظاهر هدیه لذت ببرم .به نظرم  همه این موارد به نوعی درجه اهمیت ما به مهمانان و یا عزیزانمون رو نشون میده .   

کادو

فقط در جعبه کادو شده . یقه از جنس فوم و با رنگ متناسب با کاغذ کادوه .  دکمه هم با چسب چسبانده ام.  

کادو

 این چند نمونه را  هم از چند سایت خارجی برداشتم.                                            

تزیینات

                                 

تزیینات

                                                     

تزیینات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              

تزیینات                                                            

تزیینات

 

 

 

 

 

و پاکت کادو همراه آموزش تصویری  

تزیینات                      

 تزیینات

     

کادو

  امیدوارم یه روزی به درد دختر کوچولوی نازنینم هم بخوره . بامن حرف نزن    

 

پسندها (1)

نظرات (16)

غزا له
22 خرداد 90 20:58
سلام .مادر مهربون.خوبی عزیزم. از شما ممنونم.به یک اسمان هنر خودت امدی..و لذت بردم از وبلاگ زیبات.و خوشمزه شما.با من باش من خم با تو هستم.به زودی مطا لب جدیدی می زارم .شاد باشی عزیزم.
مامان قندعسل
24 خرداد 90 19:45
افرین به این مامان هنرمند و خوش سلیقهسودابه جون عکس اش رشته به این خوشگلی انداختی نگفتی دهنمون اب میوفته...دسرا رو چی کار کنیم


سلام مرسی از تعریفت عزیزم .
مامان ماهان
25 خرداد 90 8:29
به به چه دوست جون خوش سلیقه ای دارم
چه آش رشته ای دهنمون آب افتاد



کاش میشد تقدیم کنم.شاد باشید.
مامان فرشته
26 خرداد 90 3:37
سلام عزیز دلم
بابا هنرمند این کاره با سلیقه
دهنمون آب افتاد
از دست رفتیم که
بوسسسسسسسس


سلام . مرسی از تعریفت . نگرانت بودم .نبودی. شاد باشی.
مژگان
26 خرداد 90 19:00
وای گشنم شد چه غذاهایی
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
27 خرداد 90 4:24
سلام سودابه جان ممنونم که به من و صدرا سر زدی.شما هم یه مامان خوب و مهربونی هم یه کدبانوی هنرمند و خوش ذوق.خدا انشاا... در پناه خودش کوچولوتونو زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه.براتون بهترینهارو آرزو میکنم.و از طرف صدرا تشکر.


سلام و سپاس از محبتتون . ان شااله صدرا جون همیشه موفق باشه.
سارا
28 خرداد 90 8:44
سلام مامانی. مرسی که به وب ما سر زده بودی. وب قشنگ و پر از مطالب مفیدی داری . خدا نی نی تون رو حفظ کنه...


سلام . غرض تبریک موفقیت تارا جون بود . بهترینها رو براتون آرزو داریم. خوشحالم که با شما آشنا شدیم.
محمدحسین عشق جاودان
29 خرداد 90 12:48
خيلي خوب بود مثل هميشه .موفق باشيد .باران جونم خوبه


مرسی از محبتتون.
مامان فرشته
30 خرداد 90 12:46
سلام عزیز دلم خوبی ؟ بوسسسسسس
مرجان مامان پسر ناز
30 خرداد 90 15:14
سلام عزیزم
ممنون که دوستی من و کامیار و قبول کردی
فکر کنم نی نی شما هم بهمن ماهی باشه مثل پسر من خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم


سلام آشنایی با شما باعث افتخاره . شاد باشید.
مرجان مامان پسر ناز
30 خرداد 90 15:16
راستی با اجازتون شما را لینک کنم


مامان باران
31 خرداد 90 1:31
سلام حال شما چطوره
باران گلی خوبه
تبریک می گم به دوتامون با این سلیقه ی خوبمون برای اسم پیدا کردن


سلام مرسی از محبتتون
مامان فرشته
31 خرداد 90 1:48
ممنونم
شيدا
5 تیر 90 11:04
سلام
چه دختر خوشگلي داري
ايده هاي جالبي گذاشتي از غذاها هم معلومه هم آشپزي تون خوبه و هم سليقه تون


سلام و سپاس از محبتتون.
مامان سانای
24 مهر 90 9:17
این پست هم جالبه


سلام . خیلی از آشنایی با شما خوشحالم . بسیار از مهربانی شما سپاسگزارم .
مامان شاین
19 آذر 90 14:09
سلام قشنگم بسلامتی تولدت مبارک دخترم شاین 14دی تولد دکسالگیشه و منم در گیر مراسمش هستم که اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم مبارک باشه تولدت به ماهم سر بزن خوشحالمون می کنی.


مبارک باشه پیشاپیش . سپاس بسیار که محبت کردید و به ما سر زدید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد