بارانباران، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

برای باران

لازم بود بگم

1392/4/23 12:39
نویسنده : سودابه
2,690 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید که وسط حرفای دوستانه گاهی ناچاریم از این نوع حرفا هم بزنیم .

 

 مدت زیادی من نبودم  وقتی برگشتم و نظرات دوستان عزیزم رو خوندم

به یهنوشته غیر محترمانه برخوردم

 

 از یه دوست که منو دزد خطاب کرده بود و . .

 البته اصلا مهم نیست اما بر عکس ایشون که از دنیای ادب و احترام

به دورهستند باید محترمانه بگم که

در دستور رولت ده دقیقه ای من واضح نوشته ام

که این دستور را یاد گرفته ام و اولین باره که درست میکنم .

در قسمت نظرات

هم در پاسخ یه دوست نوشتم که اینو از یه سایت آشپزی یاد گرفتم

و هیچتوانایی و تخصصی ندارم که نظر قطعی درباره چند و چون کار بدم .

ضمن این که

عکس مسابقات آشپزی در سایت آشپز آنلاین را که در آن شرکت کرده

بودم رو هم با ذکر اسم سایت گذاشتم .

دیگه نمیدونم چی بگم فقط میدونم

که همین رفتارهای غیر محترمانه و باعث شده که خیلی از دوستان برای همه

نوشته هاشون رمز بذارن .

توی همه سایت ها غالبا با توجه به موضوع یه سری

آموزش های تکراری نوشته میشه فقط همه مون به همه اونا سر نمیزنیم .

هرکسی دوستان و مخاطبین خودش رو داره .

این تکرارها باعث میشه همه با

هم در ارتباط باشیم و از هم بیاموزیم . کی ادعای دانایی مطلق داره آخه ؟!!!

آخه چرا ؟ بابا آدم اگه چیزی رو نمیدونه درباره اش

قضاوت نمیکنه . آدم میپرسه . پرس و جو میکنه بعد به دیگران تهمت میزنه .

اینا رو هم از سر ادب و دوستی نوشتم وگرنه از قدیم گفته اند که دهان مردمو

نمیشه بست . 

ما اینجا و توی وبامون به هم دانسته هامونو یاد میدیم .

درباره بچه هامون

میپرسیم . تبادل اطلاعات میکنیم تا به هم نزدیکتر بشیم .

آخه مگه من یا بقیه

محتاج آفرین و تعریف شما هستیم دوست عزیز!!! چی بگم دیگه هی وای من .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای باران می باشد